• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

NOD maart 2024

Ik zou niet al te lang wachten. Ik had vanochtend mn piek en dacht dit keer laat ik het niet voorbijgaan en heb het gelijk gezellig gemaakt met mn man. De bevruchting vindt ca 9h na de daad plaats. Ik hoop dat ze elkaar daar treffen. Beter tevroeg dan te laat
Mee eens, probleem is alleen dat vriend en ik in verschillende provincies wonen...

Edit: voorzichtige NOD op 27 maart
 
Laatst bewerkt:
Terug van weg geweest. Helaas geen NOD voor ons in maart. Ik heb even een mentaal dipje gehad in het hele iui traject, waardoor we een paar weken geleden besloten hebben er lekker tussenuit te gaan. Heel dubbel, maar wel nodig! Zaterdag gaan we heerlijk op vakantie en genieten van de zon. Omdat er een risico bestond dat we de iui niet voor de vakantie zouden redden, hebben we nog een ronde pauze moeten nemen. Gelukkig ben ik er helemaal rustig onder en vind ik het wel even prima. Ik maak wel gebruik van ovulatietesten tijdens de vakantie, want wie weet gaat het ons dan toch op de natuurlijke manier lukken☺️ en anders kan ik er na de vakantie weer met frisse moed tegenaan.
 
Bij mij zakt m’n temperatuur nu ook met 0,20 graden. Nog niet helemaal naar beneden, maar ik vrees dat deze ronde niet gelukt is… even afwachten nog, maar denk dat we weer aan de slag moeten volgende ronde. Precies als we in Disneyland zijn met de kids
 
Hi allemaal!

Nieuw hier en deel graag mee.

Ik heb al een kindje en na de bevalling vanwege verzakkingsproblemen een tvto bandje laten plaatsen. Op dat moment waren wij beide (en nog steeds) heel tevreden met 1 gezonde zoon.

Maar jaren later is er toch weer een kinderwens. Mocht dit ons nog gegund zijn. Spannend want vanwege het bandje is een natuurlijke bevalling niet aan te raden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan er vrij weinig ervaringen vinden.

Nod 30 maart (maar niet regelmatig en gebruiken nog geen testen) zitten in onze eerste ronde voor ons tweede kindje!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan