NOD mei 2020

Oke,, na lang twijfelen toch maar een berichtje 
Vandaag is mijn NOD.  Ik durf niet te testen. Bang voor teleurstelling denk ik. Ook ik denk wel eens wat symptomen te merken, maar is dat ook echt zo of verbeeld ik me dat.  Is het misschien wel een zwangerschap of toch een ongesteldheid die eraan komt.   Ik wacht nog maar even. 
8 dagen voor NOD. Een ienieminie bloeding gehad die vrijwel gelijk weg was,  en daarna af en toe steken dan weer links dan weer rechtsonder in de buik met vlagen steken in de borsten en met vlagen misselijk en wat gerommel. Maar ja als je wil kan dat alles zijn. 
Wel eens vaker 4 dagen over tijd geweest en dan blij met een dooie mus. Moest t even kwijt, toch wel fijn om hier je ei kwijt te kunnen zonder dat mn vent er gek van word?
Dit is de vierde ronde voor ons tweede kindje. 

Phoe, ik moet dit even van mij afschrijven. Ik merk dat ik veel bezig ben met het zwanger worden. Ik heb sinds maandag last van menstruatiekrampen zo nu en dan of lichte steekjes. En sinds vandaag best moe. 
Helaas moet ik zeker tot 8 mei en uiterlijk 11 mei wachten voor mijn NOD. 
Dus dat duurt nog even. Ik begin maandag weer met werken na 2 maandjes thuiszitten om te oriënteren wat ik wil. Ik hoop dat dat ook een beetje afleiding bied. 
Jullie nog tips ter afleiding? 

Hallo allemaal
Mijn nod ligt rond 7 mei. Wachten is echt verschrikkelijk. Ik ben niet met ovulatie tests  bezig. Bij mijn zoon deed ik dat wel en werd er helemaal gek van. De maand dat ik er mee stopte was ik zwanger. Wij zitten nu in de 3de ronde. Elk dingetje die ik voel denk ik. Zou het? Ik snap jullie gevoel allemaal erg goed. 
Hopelijk hebben we straks allemaal een positieve test.

@linny 1988: ja, echt vervelend is dat hè? Was even benieuwd toen je stopte met ovulatietesten met je zoontje; hield je rekening met je vruchtbare periode? Of  wist je goed je eisprong te vinden? 

@gebruiker10088791.  Ik ben er die maand niet mee bezig geweest. We hebben het om de 2 max 3 dagen gezellig gemaakt. Was ook compleet verbaasd toen ik een positieve test had. 

Hallo allemaal,
Ik meld ook nieuw aan voor deze groep, we zitten in ronde 2. Vorige maand was ik ineens 5 dagen voor mijn NOD ongesteld, dus hoopte dat dit de innesteling zou zijn maar kreeg later toch echt menstruatiebloed en wat stolsels, gewacht tot mijn NOD en uiteindelijk negatief getest. 
vorig jaar een behoorlijk zwaar jaar gehad en 2 keer over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, beide keren geopereerd en mijn rechtereileider is verwijderd. Na veel ellende ben ik even mijzelf kwijtgeraakt en was ik toe aan rust. We zijn nu een halfjaar verder en mijn drang word alleen maar sterker. Ik hoop dat het deze ronde mag lukken.. 

liefs 

Vrouwanoniem, welkom en jeetje wat een verhaal 2x een bbz! Snap dat je dan alles even on hold zet ja. Hopelijk nu snel een gezonde zwangerschap! 
IIk heb zelf in november een bbz gehad en linker eileider verwijderd. Baal dan zo dat niet iedere maand een kans heeft. Maarja ooit gaat het goed komen ??

Hi, ik sluit ook aan!! Ben 27 en zit in ronde 6 voor 1e kindje. Sinds deze maand begonnen met ovulatie testen,  maar  Tot nu toe nog geen positieve ovulatie test gehad, volgens app zou het wel vandaag zijn. Maar we wachten af! Vind het wel heel spannend allemaal hoor..  Mijn nod zou zo ongeveer 15 mei zijn..

Terug
Bovenaan