NOD mei 2020

@sillasv Ik ben benieuwd of je zwanger bent! Op de foto kan ik de streep niet zien.. Maar soms is het ook moeilijk te beoordelen op de foto. 
Ik hoop rond 11 mei uiterlijk mijn NOD te hebben. Ik had op dag 11 een knaller van een ovulatietest. Overigens de eerste keer dat ik ze gebruikte. 
Ik merk wel dat ik het lastig vind zo lang te wachten op m’n NOD? Heb nergens last van eigenlijk. Had gisteren en eersgisteren last van lichte krampen boven mijn schaambeen. Maar goed, dat kan van alles zijn natuurlijk. Heb zelf het gevoel dat ik niet zwanger ben, maarja, dat is maar een gevoel hè..

Hoi Dames, 
Ik wil me ook graag aanmelden. Vorige maand helaas een vroege miskraam gehad. Maar tot onze verbazing 21 april toch een positieve ovulatie test in handen. (Had doorzichtige afscheiding) daarom toch maar een test gedaan. Mijn NOD zou dan 5 mei zijn. Ik vind het zo spannend allemaal! Dit is ronde 6 voor ons 1e kindje. 

Heb al twee dagen last van maagzuur, gevoelige tepels (met vlagen) en pijn in mijn onder rug. Ik zit heel erg in twijfel om een vroege test te doen. Maar ben erg bang voor weer teleurstelling. Dus hoop dat ik me kan inhouden. 

Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen zullen hebben ??

Groetjes 

@Gebruiker102..; Het is gewoon ontzettend moeilijk om van symptonen af te gaan, omdat je het ook zo graag wilt. De symptonen klinken wel goed, maar je moet toch nog even geduld hebben. Hopelijk is het dit keer raak!
@sillasv; Ik vind het ook moeilijk om een streepje te zien, hopelijk wordt hij snel zichtbaar(der). 
@Sammetje; ja wat een berichten vaak hè. Fijn dat je LF fase waarschijnlijk wat langer is. 9 mei is sneller dan je denkt, duim voor je!
@Gebruiker100..;Spannend! Succes met wachten!
@ClauClau; Wat verdrietig een vroege miskraam :(. Wel fijn zo snel je eisprong hebt gevonden. Heb wel eens gelezen (weet niet of dit ook wetenschappelijk is), maar dat de kans op opnieuw een zwangerschap direct na een miskraam wel groot is. Dus duim voor jullie dat het weer raak mag zijn! Probeer in ieder geval te wachten tot het weekend. Een witte test telkens is ook niet fijn en helemaal zo vroeg van tevoren hoeft het nog niets te zeggen en ben je alleen maar teleurgesteld. 
Ik ben wel blij dat ik naar jullie heb geluisterd meiden, want er was zowaar een streepje op m'n ovulatietest te zien vandaag haha (happy :)). Ik ga vanavond nog een test doen, op jullie aanraden, en hopelijk dat hij dan écht positief is. 

Wie heeft hier ook wel eens last van? Afgelopen maandag een positieve ovulatietest gehad. Mijn tepels zijn nog steeds heel erg gevoelig. Eisprong is nu wel geweest lijkt mij.

Allemaal volhouden en pas een test doen op of na NOD ;-) Mijn man heeft ze verstopt, haha.. Ik test ook altijd te vroeg, dan is het negatief en test ik nog een keer op NOD en dan toch negatief.
Ik 'voel' ook ineens vanalles. Ik denk echt dat het m'n hoofd is die spelletjes speelt. Ik koppel nu elk krampje aan m'n eisprong of eventuele zwangerschap. Bij  m'n eerste zwangerschap was het al raak voordat mijn cyclus regelmatig werd na het stoppen van anticonceptie, en toen heb ik helemaal niks gevoeld, en ging ik pas een test doen toen ik dacht 'dit duurt wel heel lang'. 
@NoorSW, hoe ging het met jouw test? Positief?

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw en voor het eerst op een forum! 
Wij zitten in onze 2e ronde voor een eerste kindje en ik ben 26 jaar. We zijn 2 jaar getrouwd. 

Mijn cyclussen zijn erg onregelmatig en ik heb altijd 2 weken na mijn menstruatie weer een week bloedingen, ovulatiebloeding. Ik heb bij deze ronde ovulatietesten gebruikt maar geen piek gevonden. Ik ga dit volgende ronde weer doen en ben benieuwd. 

Vanochtend typte ik mijn bericht dat ik nog steeds geen piek vond met ovulatietesten en wat denk je nu net!!!! Mega 2 strepen. 

Spannend zeg! Wij gaan het gezellig maken hahaha

@ Sammetje: ik voeg me bij jou aan. Ik ben toen strax misselijk geworden niet heel erg maar ik dacht ook van zou het dan egt waar zijn. Ik zal het ook pas egt geloven als ik het zeker weet. Ik heb deze symptomen nooit eerder gevoeld omdat ik bij mijn eerste kindje niet door had dat ik zwanger was. Ik vind het zo spannend ben nu 7 dagen voor NOD en kan niet wachten om al te testen. 

Iemand ervaring met het gevoel te hebben links en rechts afwisselend een gek gevoel? 

Terug
Bovenaan