NOD mei 2020

@Sylvestertje Ik reken altijd vanaf de eerste positieve test. Je piek start namelijk 24-36 uur voorafgaand aan de ovulatie. Na ovulatie ben je nog +/- 12 uur vruchtbaar. De cyclusdagen in de afbeeldingen kunnen natuurlijk afwijken. Ze gaan nu uit van een gemiddelde ovulatie op cd 14.

Hey meiden wat vervelend toch hé dat testen de hele tijd.. En dan niet je piek kunnen vinden. Vorige maand had ik pas een positieve test op dag 30. En nu deze maand dag 19! Heel blij mee dan heb ik misschien zelfs een cyclus deze maand van 29 dagen. Maar ik ben bang dat m'n eisprong deze maand links is. En heb links geen eileider meer dus dan wordt het hem sowieso deze maand niet ?had zo gehoopt 2x achter elkaar de goeie kant te hebben. Kon je maar even binnen in kijken hé wat er gebeurt.
Succes allemaal! 

[quote quote=10315930]@Sylvestertje Ik reken altijd vanaf de eerste positieve test. Je piek start namelijk 24-36 uur voorafgaand aan de ovulatie. Na ovulatie ben je nog +/- 12 uur vruchtbaar. De cyclusdagen in de afbeeldingen kunnen natuurlijk afwijken. Ze gaan nu uit van een gemiddelde ovulatie op cd 14. [/quote]
Dan zit ik best goed denk ik, vanavond nog even gezellig maken :)
Je kunt er ook alleen maar het beste van hopen!
@SuusX: ah balen! Jammer dat je links geen eileider meer hebt. Dan is het wel een gemiste kans :(.  Wel fijn dat je nu veel eerder positief hebt getest! 

Hé, ik ga me ook aansluiten bij jullie. Ik twijfelde eerder of ik een nieuwe pilstrip zou beginnen of niet, ervoor gekozen om hem te laten voor wat ie is? zit momenteel in de ontrekkingsbloeding. Als mijn cyclus komende maand 28 dagen gaat zijn is mijn NOD 24 mei. Ben erg benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren zonder hormonen en hoe mijn cyclus gaat lopen, spannend dames.

sillavv – ronde 15 – 1ste kindje (samen) – nod 3/4 mei 

Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei

Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei

Chacha – 27 jaar – ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) – 1e kindje – nod 9 mei

Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei

NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei

Zwaantje – 24 jaar – ronde 14 – eerste kindje – NOD 12 mei 

JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei

xxE – 1e ronde – 2e zwangerschap – 27 jaar – nod 13 mei

Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei

Suusx – 33 jaar – ronde 14 – 2e kindje – nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. Dus we gaan het zien!

Lott – 30 jaar – ronde 6 – eerste kindje – nod 17/18 mei 

CFZ – 30 jaar – ronde 1 – 3de kindje – NOD eind mei

Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend 

Mamnita- ronde 11? – 2de kindje – NOD 20 mei

MamaDtje- Ronde 1- 2e kindje- NOD rond 24 mei

Wij beginnen trouwens zonder ovulatie testen, mocht t lang duren dan zou ik t wellicht willen proberen, maar ik denk dat ik daar zenuwachtig van ga worden ?

Hallo dames Ik heb als ik goed gerekend heb 7 mei mijn nod. Ergens tussen de 18 en 24 heb ik mijn eisprong gehad en in die week hebben wij het ook gezzelig gehad. Ik hoop dat ik zwanger ben en kan ook niet wachten om te testen om teleurstelling te verkomen. Ik ben de dagen al af aant tellen. Ik heb hele gevoelige tepels, en soms buikkrampen die soms 3keer op een dag komen opzetten, ook denk ik dat ik soms last heb van lage rugpijn. En een raar gevoel rechts van mijn baarmoeder. Heb ook 1x last van maagzuur gehad midden in de nacht vlak na mijn eisprong. Deze symptomen heb ik gekregen vlak na mijn  eisprong tot vandaag. Iets in mij zegt dat wat ik voel ik binne kort een positieve test in handen heb maar durf niet te vroeg te juichen omdat het al eens mis is gegaan en ik toch ongesteld werd. Wie herkent zich in mijn verhaal en heeft ook de eerste week in mei zijn Nod? Liefs 

hoer een kleine update over 4 a 5 dagen mn nod maar na de kramen en duidelijke aderen op mn borsten en raare afscheiding kon ik toch niet laten om te testen 
en dacht een lichte lijn en van onder een roze kleur 
https://www.mupload.nl/img/27ecowhb.jpeg
als dinsdag mn nod nog niet door gebroken is dan nog maar een keer testen 

Poeh, even bijlezen hoor! Wat een boel reacties :)
Mijn NOD is 8 mei, maak mezelf ook gek door te denken dat ik dingen voel. Maar ik heb besloten pas 9 mei te testen, wat ik ook voel, want ik denk dat het vooral in m'n hoofd zit.
Deze keer mijn piek wel gevonden op dag 16 ipv dag 18, dus dat is al gunstiger. Dan is mijn LF wat langer.
Succes allemaal op het wachtbankje!
@Sillasv, ik zie, helaas, niks :( Misschien over een paar dagen een duidelijke test!

Terug
Bovenaan