NOD mei 2020

Leuk @StephW! Onze dochter is afgelopen zondag net 3 jaar geworden, alweer een hele dame!
En hoe oud is jouw eerste? 

Gefeliciteerd! Mijn dochter is van 4 nov 18. Hopelijk kunnen we het leeftijdsverschil klein houden, dan hebben we de drukte maar ieens gehad haha! Jouw meisje kan mooi helpen én ivm school heb je, zou je nu zwanger worden, wel weer alone time met de 2e.. voor alles is er wat te zeggen he! Wat ik wel heel fijn vond (en anderen vast herkennen): ik weet dat mijn lijf een gezond kindje kan voortbrengen. Dat geeft me vertrouwen dat het een tweede keer ook wel lukt :)

sillavv – ronde 15 – 1ste kindje (samen) – nod 3/4 mei 
Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei
Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei
Chacha – 27 jaar – ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) – 1e kindje – nod 9 mei
Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei
NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei
Zwaantje – 24 jaar – ronde 14 – eerste kindje – NOD 12 mei 
JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei
xxE – 1e ronde – 2e zwangerschap – 27 jaar – nod 13 mei
Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei
Suusx – 33 jaar – ronde 14 – 2e kindje – nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. 
 Lott – 30 jaar – ronde 6 – eerste kindje – nod 17/18 mei 
CFZ – 30 jaar – ronde 1 – 3de kindje – NOD eind mei
Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend
 Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend 
Mamnita- ronde 11? – 2de kindje – NOD 20 mei
MamaDtje- Ronde 1- 2e kindje- NOD rond 24 mei
Ntsjah – 1e ronde (na miskraam)- 2e kindje – NOD 12 mei
Saraya- 9e ronde- 1ste kindje- nod 9 mei
Linny1988- 3de ronde – 2de kindje- nod 7 mei
Vrouwanoniem – 2e ronde – 1ste kindje – NOD 12 mei.

Clau Clau - 25 jaar - 6e ronde - 1e kindje - vorige ronde een vroege miskraam - NOD 5 mei

hopen dat we veel dames kunnen feliciteren! 

Ik lees ook eventjes mee ik heb maandag mijn NOD sinds januari gestopt met de pil en vanaf toen elke keer precies 28 dagen. 
as. Maandag is mijn NOD 4 mei erg spannend! Herkennen meerdere dat je gewoon slecht slaapt omdat je bij elk dingetje wat je voelt denkt.. zou het of is het gewoon omdat je eigenlijk maandag ongesteld moet worden.
27 jaar 1e ronde 1e kindje 

@StephW ja inderdaad! Elk leeftijdsverschil heeft zijn voor- en nadelen. :)
Precies, dan gaat onze dochter bijna naar school en heb ik weer wat meer tijd voor de baby! Alleen nadeel is wel dat we elke ochtend dan per se weg moeten om dochter naar school te brengen. Met twee kleintjes onder de 4 jaar hoef je 's ochtends niet per se de deur uit en kun je lekker rustig aan doen, ook wel lekker haha!
Inderdaad, dat is wel een geruststelling dat je weet dat kindjes krijgen wel lukt! Bij de eerste heb je echt geen idee of het überhaupt gaat lukken. Ben wel heel benieuwd of de tweede ook zo snel raak zal zijn. :)
@gebruiker10237178 spannend eerste ronde! Ja dan voel je ineens van alles! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. 

sillavv – ronde 15 – 1ste kindje (samen) – nod 3/4 mei 
Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei
Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei
Chacha – 27 jaar – ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) – 1e kindje – nod 9 mei
Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei
NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei
Zwaantje – 24 jaar – ronde 14 – eerste kindje – NOD 12 mei 
JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei
xxE – 1e ronde – 2e zwangerschap – 27 jaar – nod 13 mei
Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei
Suusx – 33 jaar – ronde 14 – 2e kindje – nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. 
 Lott – 30 jaar – ronde 6 – eerste kindje – nod 17/18 mei 
CFZ – 30 jaar – ronde 1 – 3de kindje – NOD eind mei
Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend
 Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend 
Mamnita- ronde 11? – 2de kindje – NOD 20 mei
MamaDtje- Ronde 1- 2e kindje- NOD rond 24 mei
Ntsjah – 1e ronde (na miskraam)- 2e kindje – NOD 12 mei
Saraya- 9e ronde- 1ste kindje- nod 9 mei
Linny1988- 3de ronde – 2de kindje- nod 7 mei
Vrouwanoniem – 2e ronde – 1ste kindje – NOD 12 mei.
Clau Clau – 25 jaar – 6e ronde – 1e kindje – vorige ronde een vroege miskraam – NOD 5 mei
Gebruiker10237178 - 27 jaar - 1e ronde - 1e kindje
Rooos - 35 jaar - 4e ronde - 2e kindje - NOD 14 mei
Heb hem even aangevuld, en jou er ook meteen bijgezet Gebruiker10237178 :)
Veel meiden deze maand, hopelijk is het een vruchtbare periode voor allen! ?
En heel herkenbaar, dat je met de tweede ergens gerustgesteld bent dat je vruchtbaar bent, maar toch begin ik nu in ronde 4 wel alweer ongeduldig te worden! Deze week eisprong gehad (voel het sinds mijn eerste zwangerschap aan mijn bekken, heb dan ineens weer beetje zeurende bekkenpijn gedurende een paar uur) en nu weer op het wachtbankje aaargh. Gelukkig heb ik het druk met werk, anders ging de tijd nóg langzamer!
Oh en JannekeT wij proberen het om de 2/3 dagen gezellig te maken. Soms denk ik achteraf dat we het misschien vaker hadden moeten doen, maar ik wil het vooral ook leuk houden en er niet teveel een "moetje" van maken (en denk dat het dat wel zou worden als het streven elke dag zou zijn). 

Hi Rooos!
Haha ja hier ook al ongeduldig.. Vooral die twee weken op het wachtbankje vind ik lang duren. Hoe oud is jullie eerste kindje?
Inderdaad zo denken wij er ook over, om de 2 a 3 dagen. Nu is het soms al ff zin maken na 2 dagen haha! Ik las ook dat elke dag vrijen juist niet bevorderlijk is voor de zaadproductie. Het duurt 36 a 48 uur totdat het weer goed is aangevuld. Dus om de 2 a 3 dagen is prima. :)

Terug
Bovenaan