NOD mei 2020

@zwaantje:
Grappig dan lopen we gelijk op! Ik had ook maandag en dinsdag een positieve test. Dinsdag was voor mij de knaller. Ik tel 1dpo daarom ook vanaf de donderdag :). Maar hoe kom jij dan voor NOD op 12 mei, dat is dan toch 13dpo. Of houd je geen 14 dagen aan? 

@Sylvestertje Leuk! Hopelijk beide over twee weken goed nieuws. Ik houd inderdaad geen 14 dagen aan, want mijn LF is een stukje korter (gem. 11 dagen). Ik word over het algemeen op 12 dpo altijd ongesteld. 
Ik had deze maand mijn ovulatie verwacht op cd 17, dus vandaar 12 mei. Dit is echter cd 16 geweest, dus ik zou mijn NOD ook kunnen verzetten naar 11 mei. 

Ik probeer mij altijd netjes in te houden tot NOD, maar tot nu toe is dat vaker mislukt dan gelukt haha! Ik test meestal een dag ervoor al een keertje en als ik op NOD 's ochtends niet ongesteld ben geworden ook. Ik hoop dat ik mij deze ronde wel kan inhouden tot NOD, maar ik kan niks beloven aan mezelf ... (de drang is soms zo groot pff). 

Heb het nog een keetje nageteld ? ik heb wel een kortere lf. Maar tel ook inderdaad 48 uur na positieve test. Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk dat is wel makkelijk. Nu was hij dinsdag positief, woensdag voelde ik hem. Dus tel dan vanaf donderdag. Verwacht volgende wk zaterdag of zondag m'n nod. 

Oh leuk @SuusX, dan lopen wij ook bijna helemaal gelijk! Mijn NOD is alleen 1 á 2 dagen later. Spannend!! Zijn jullie al lang bezig? Wij ondertussen alweer 14 maanden. 

Zwaantje spannend kunnen we samen wachten ? wij ook ronde 14. Maar ook 2mk en een bbz wordt wel eens tijd voor een gezonde zwangerschap!
Hoop op een mooie positieve test voor jullie over 2 weken! 

SuusX Gezellig samen wachten inderdaad. Jullie hebben het ook niet makkelijk gehad dus! Wij hebben ook één mk achter de rug. Ik vind het nu ook zeker tijd voor wat positieve testen en gezonde zwangerschappen. 

Terug
Bovenaan