NOD mei 2020

@Sylvestertje,
Klussen in de tuin om de tijd door te komen, haha. Wat betreft eten en drinken niet wat bijzonders. Extra vitaminen, regelmatig eten deed ik al. Ik zorg wel voor genoeg slaap, wandel elke dag en probeer niet teveel te stressen. Normaal gesproken voel ik wel wat stress bij mijn baan, maar nu met de crisis en het thuiswerken voel ik me wel relaxed :) 
Ik ga beginnen met testen op dag 12 (woensdag), omdat ik de vorige keer pas positief was op dag 18. 

Ook ik meld me voor deze maand aan. Ik verwacht mijn NOD op 9 mei maar sinds mijn miskraam variert mijn cyclus tussen de 15 en 28 dagen dus fingers crossed dat mijn cyclus uberhaupt weer normale lengtes aan gaat nemen. 

@Mamavansterrertje; welkom! Wat ontzettend heftig en ik snap dat je dat gevoel hebt. Ik duim voor je dat het deze ronde raak is.
@DanieeXX; welkom, spannend! Ook iemand die gaat voor een eerste kindje (volgens mij zijn hier voornamelijk mensen die gaan voor een tweede – of meer – haha), leuk! Succes deze maand!
@Marionn, welkom! Ik duim met je mee voor een normale cyclus.
Hier beginnen de ovulatietesten langzaam op te lopen (dag 13). Hou de testen van vorige maand erbij ter controle, dus wel fijn om dat te hebben. Verwacht van het weekend m’n ovulatie te hebben. Maken het ieder geval al vanaf afgelopen weekend om de dag (en als we zin hebben elke dag) gezellig.
Hoe is het met jullie? Op naar 2021 kindjes :D!

@NoorSW: Benieuwd!! Ik ga morgen starten met de ovulatietest. Eerste keer dat ik ze ga gebruiken. Heel benieuwd of het snel raak is?

Hee, 
Ik chat ook weer mee. 
1e ronde voor een 2e kindje :) 
Mijn nod is net na moederdag op 13 mei. Toch wel weer spannend!

Ik heb zelf geen positieve ervaring met ovulatie testen. 
Als je om de dag seks hebt, zit je zeker goed haha

Hey dames, 
Ik vannacht ongesteld geworden, had zo'n goed gevoel over deze ronde.. Dus dat zegt ook niks. 
Ronde 6 voor eerste kindje, nod 17 mei. Ben 30 jaar.
Liefs

Terug
Bovenaan