NOD mei 2020

hey Dames. Ik wilde even laten weten dat ik volgens de verloskundige 4/5 weken zwanger ben! ik heb al 3 positieve testen gehad. en zelfs lichtere streepjes zijn positief heb ik me laten vertelen...hopelijk gaat alles goed.. zo raar al meteen in de 1e ronde... zoo spannend.....
heel erg veel succes nog dames. hopelijk snel weer positieve testjes?
Groetjes... 

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een foto moet plaatsen.
Ja kan zijn @sylvestertje ik voel hem eigenlijk elke maand en vond het deze maand moeilijk te zeggen. Dus wie weet. 
Ik heb er ondertussen 3 gedaan en allemaal geven ze die vage schaduw. Test altijd met de action testen en ze zijn meestal echt spiewit. Maar aan de ene kant zie ik het wel somber in ofzo.
Tijd zal het leren ga denk ik pas over 2 dagen weer testen. 

Gefeliciteerd Bellabori wat een goed nieuws. Mama-L toch een beste kans dat jij ook zwanger bent? waaah spannend zeg, nog even geduld en dan nog eens testen?
Ik heb zondag mijn NOD denk dat ik toch Miss zaterdagochtend ga testen, en anders pak ik lekker een wijntje ? 
Ik drink nu niet alleen t weekend wanneer ik ongesteld ga worden. Mja deze week vakantie en een verbouwing aan de gang lijkt me dat toch wel lekker stel dat t niet i gelukt ? houden jullie er ook op een of andere manier rekening met alcohol rond of na conceptie? 

Had 2 dagen minimaal bloedverlies bij afvegen en gisteren stopte het, maar vanochtend brak het door. Waar ik eerst nog hoop had dat het een innestelingsbloeding was, ben ik nu toch echt ongesteld geworden. ?Helaas, op naar de volgende ronde. 

@mama-L en @mama Dtje , spannend.. en hebben jullie (weer) getest? Hoop t voor jullie! Ik drink geen alcohol en voorheen lette ik super erg op me eten in de wachtweken. Dat heb ik iets meer losgelaten. 

@Yen pff wat balen zeg, hopelijk de volgende ronde raak!

Ik heb getest, negatief helaas ?
Nu wachtend op een menstruatie, ik voel dus echt helemaal niks.. nu ben ik bang of die wel ooit gaat komen ? heb echt 0 klachten afgelopen dagen.

Terug
Bovenaan