NOD mei 2020

@ Bellabori: voorzichtig gefeliciteerd ? een streepje is een streepje! Ik snap het dat het nog niet overtuigd voelt. Ik weet ff niet wanneer je NOD is? 
Bij de zwangerschap van mijn inmiddels zoontje had ik ook een licht streepje, het was wel zichtbaar maar kwam nog niet eens in de buurt van de controle streep, dit was een early van sensitest. Later bleek dat mijn eisprong 5 dagen later was dan wat ik had ingeschat... dus ik had iets van 5 dagen voor NOD blijkbaar getest. Ik heb toen 2 dagen later nog eens getest met eenzelfde sensitest en een normale clearblue, en toen was t beter zichtbaar. Dus goed nieuws voor je toch? 
@ momofoon: nu eerste ronde voor mij dus voor t eerst weer notities aan het maken in mijn cyclusapp. Ik merkte rauw eiwit op dag 11, helder lange sliert (excuses) en bij afvegen telkens op t papier. Dag 12 13 14 15 nog steeds wat eiwit maar stukken minder, ook minder doorzichtig. Vanaf dag 12 spanning op m'n beide eierstokken op dag 15 was de spanning weg. Ik heb deze maand veel over gelezen en ik begrijp uit een aantal bronnen dat t moment dat je t eiwit krijgt je vruchtbare periode begint en je dus nog ff 4 a 5 dagen door moet gaan met seks. Ik dacht eerst dat die sliert de dag of de dag erop je ei zou zijn maar dit hoeft dus niet. Ik merkte op dag 15 en 16 ook nog open en zachte baarmoederhals dus als ik ga gokken dan denk ik op dag 15 de eisprong?
mja hopelijk houd mijn onderzoek na deze maand op ? hahaha 
Succes dames, toch nog wat dames met mij in spanning ?

[quote quote=10323588]@ Bellabori: voorzichtig gefeliciteerd ? een streepje is een streepje! Ik snap het dat het nog niet overtuigd voelt. Ik weet ff niet wanneer je NOD is? Bij de zwangerschap van mijn inmiddels zoontje had ik ook een licht streepje, het was wel zichtbaar maar kwam nog niet eens in de buurt van de controle streep, dit was een early van sensitest. Later bleek dat mijn eisprong 5 dagen later was dan wat ik had ingeschat… dus ik had iets van 5 dagen voor NOD blijkbaar getest. Ik heb toen 2 dagen later nog eens getest met eenzelfde sensitest en een normale clearblue, en toen was t beter zichtbaar. Dus goed nieuws voor je toch? @ momofoon: nu eerste ronde voor mij dus voor t eerst weer notities aan het maken in mijn cyclusapp. Ik merkte rauw eiwit op dag 11, helder lange sliert (excuses) en bij afvegen telkens op t papier. Dag 12 13 14 15 nog steeds wat eiwit maar stukken minder, ook minder doorzichtig. Vanaf dag 12 spanning op m’n beide eierstokken op dag 15 was de spanning weg. Ik heb deze maand veel over gelezen en ik begrijp uit een aantal bronnen dat t moment dat je t eiwit krijgt je vruchtbare periode begint en je dus nog ff 4 a 5 dagen door moet gaan met seks. Ik dacht eerst dat die sliert de dag of de dag erop je ei zou zijn maar dit hoeft dus niet. Ik merkte op dag 15 en 16 ook nog open en zachte baarmoederhals dus als ik ga gokken dan denk ik op dag 15 de eisprong? mja hopelijk houd mijn onderzoek na deze maand op ? hahaha Succes dames, toch nog wat dames met mij in spanning ?[/quote]
hey mama Dtje, 
Ik heb 12 april mijn laatste pil ingenomen. 16 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. als ik van mijn 'normale' cyclus uitga (28 dagen) zou ik vorige week al ongesteld moeten zijn geworden.. maarja aangezien ik mijn cyclus nu niet weet omdat dit pas mijn 1e ronde is zit nu op dag 33. vanmiddag nog eens met een kruitvat test 2v5 getest en daar zag ik ook een streepje op! maarja misschien is dit erg vroeg.. zo spannend!! 

Nog wat positieve testen, gefeliciteerd!
Zit nu op 20e cyclusdag (van normaal 28), nog 1 lange week op het bankje.. Ondertussen is mn lijf met van alles bezig wat ik niet herken uit de zwangerschap van mn dochter.
Al paar dagen wat misselijk gevoel, gevoelige borsten, bloedheet, mn reuk lijkt ook verbeterd te zijn (zegt mn man). Probeer mezelf niet gek te maken en zeg dat het gewoon de zenuwen zijn.
Na de bevalling van mn dochter geen pil meer geslikt, dus daar kan het niet aan liggen. 
Dames die dit herkennen? 

Hoi hoi. Even jullie mening. Ben nu 4 dagen overtijd.
Heb net 2 testen gedaan. De ene was zeker niet omo wit zat een soort van schaduw op met kleine stipjes die misschien de schsduw iets meer een streepje maakte.
Dacht kan misschien foutje zijn.
Doe nog een testje die was wel echt weer een stuk witter met een kleine schaduw.
Met schaduw bedoel ij dat het daar iets donkerder is als de rest.
Zal toch nog maar moeten wachten. Over 2 dagen nog een testje

Mamma-L, ben ook benieuwd naar een foto. Kan het niet zijn dat je eisprong toch wat later is/was? Je gebuikt volgens mij geen ovulatietesten? 

Terug
Bovenaan