[quote quote=10323231]Hé Dames, ik sluit ook nog even aan. Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Wij zitten inmiddels in de 5e rondje voor een 2 kindje. Voor ons eerste kindje duurde het een jaar voordat we zwanger waren. Ik merk dat het nu weer steeds spannender wordt. ik heb altijd wat prikkende borsten voor m’n menstruatie, maar sinds zaterdag echt fikse steken. Normaal is mijn cyclus ongeveer 29 dagen, vorige cyclus bij uitzondering 25.. mijn NOD zal ongeveer 22 mei zijn. Gebruiken nog geen ovulatietaten. Ik voel weer vanalles en helemaal door ze zere borsten hoop. Maar ik voel altijd vanalles, net als nu en toch elke maand teleurstelling. Verschilde het maar wat meer! Iemand die de pijn in de borsten herkend in vergelijking tot normaal? Of andere kenmerken van de dames die wel positief hebben getest inmiddels? Groetjes Rianne[/quote]
Hey Rianne
wat spannend he.. continue je van alles afvragen, zo zijn we allemaal!
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb totaal geen last van mijn borsten. Ik heb last van soort trekkend gevoel/kramp, wat rugpijn en (klinkt gek) ineens met uien snijden heb ik nergens last van terwijl normaal de tranen meteen over mijn wangen rollen. maarja iedereen heeft weer andere kwaaltjes. Ik zit pas in de 1e ronde, had gisteren een vaag streepje. maar het is nog even afwachten denk ik. Het fijne is wel dat je je cyclus ongeveer weet. ik zou zoiezo wachten tot 22 mei om te testen. event de test van de kruitvat 2v5 of de action test. die zijn gevoelig heb ik me laten vertellen.
succes ik duim voor je!