NOD mei 2020

goedemorgen dames!
Heb net nog eens met de action test getest. nogsteeds een heeel vaag streepje maar wel iets duidelijker dan gisteren! misschien raar.. maar wat nu? kan nu nog niet met 100% zeggen dat ik zwanger ben toch? dit is nog zo pril.. misschien over een paar dagen nog eens testen om te kijken of het duidelijker wordt. iemand nog tips?
Groetjes!

goedemorgen dames!
Heb net nog eens met de action test getest. nogsteeds een heeel vaag streepje maar wel iets duidelijker dan gisteren! misschien raar.. maar wat nu? kan nu nog niet met 100% zeggen dat ik zwanger ben toch? dit is nog zo pril.. misschien over een paar dagen nog eens testen om te kijken of het duidelijker wordt. iemand nog tips?
Groetjes!

[quote quote=10323231]Hé Dames, ik sluit ook nog even aan. Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Wij zitten inmiddels in de 5e rondje voor een 2 kindje. Voor ons eerste kindje duurde het een jaar voordat we zwanger waren. Ik merk dat het nu weer steeds spannender wordt. ik heb altijd wat prikkende borsten voor m’n menstruatie, maar sinds zaterdag echt fikse steken. Normaal is mijn cyclus ongeveer 29 dagen, vorige cyclus bij uitzondering 25.. mijn NOD zal ongeveer 22 mei zijn. Gebruiken nog geen ovulatietaten. Ik voel weer vanalles en helemaal door ze zere borsten hoop. Maar ik voel altijd vanalles, net als nu en toch elke maand teleurstelling. Verschilde het maar wat meer! Iemand die de pijn in de borsten herkend in vergelijking tot normaal? Of andere kenmerken van de dames die wel positief hebben getest inmiddels? Groetjes Rianne[/quote]
Hey Rianne
wat spannend he.. continue je van alles afvragen, zo zijn we allemaal!
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb totaal geen last van mijn borsten. Ik heb last van soort trekkend gevoel/kramp, wat rugpijn en (klinkt gek) ineens met uien snijden heb ik nergens last van terwijl normaal de tranen meteen over mijn wangen rollen. maarja iedereen heeft weer andere kwaaltjes. Ik zit pas in de 1e ronde, had gisteren een vaag streepje. maar het is nog even afwachten denk ik. Het fijne is wel dat je je cyclus ongeveer weet. ik zou zoiezo wachten tot 22 mei om te testen. event de test van de kruitvat 2v5 of de action test. die zijn gevoelig heb ik me laten vertellen.
succes ik duim voor je! 

Hi meiden, Ik had net bij afvegen beetje bruin/lichtrood verlies.. ben bang dat de menstruatie eraan komt.. ?
ben nu 10 of 11 dpo. (Weet niet exact wanneer mn eisprong was. 6 mei streepjes ovulatietest gelijk, 7 en 8 mei teststreepje dikker dan ovulatiestreepje en 9 mei iets lichter geworden maar nog steeds positief. Daarna had ik geen testen meer). Ik had mn NOD op 22 mei gezet, dus dit is wel eerder dan verwacht.

goedemorgen 
ik zit al een gedurende tijd mee te lezen en gefeliciteerd voor de mensen met een posetieve test balen voor iedereen waarbij de nod is door gekomen
ik zelf ben net een jaar bezig met mn partner mn nod is 28 mei 
15 mei een lichte sporting gehad met ietjes roze met afvegen 
we zijn bezig met de eerste en vind t allemaal zo spannend 
hoe kan je t beste ermee omgaan om er toch niet te veel mee bezig te zijn ? 

Hoi meiden. Gister een clear blue test gedaan en die was negatief.
Ik heb even terug gerekend en denk dat ik nu 3 dagen overtijd ben. Nog steeds niet ongesteld. Maar het voelt wel als of het er aan zit te komen. Toch ga ik zo even naar de kruitvat die 2 voor 5 testen halen want lees dat die erg gevoelig zijn. Mocht ik morgen dan nog niet ongesteld zijn test ik met die. En mocht ik toch ongesteld worden wat ik dus denk dan zijn ze voor de volgende ronde.
Lage rugpijn, gevoel als of ik ongesteld moet worden, gevoelige borsten en soms ook toch nog wel misselijk.
@gebruiker10243612 ik zou willen dat ik je advies kon geven maar ik zit zelf ook altijd in een 2 strijd met mezelf. Ene dag denk ik laat het los laat het gaan. Wat komt dat komt.
En dan de andere dag ben ik continue op dit forum aan het lezen aan het googlen. Dusja.... denk eigenlijk wel een beetje dat het erbij hoort en elke vrouw dat heeft. Zolang het niet obsessief is is er denk ik niets aan de hand. 

Hmm, sinds vanochtend maar 1 druppel bruin/rood in mn inlegkruisje en bij 3x afvegen een beetje (terwijl ik al wel 10 keer naar het toilet ben geweest, ja ik plas altijd veel ?). Misschien dat het morgen echt doorzet, ik hoop natuurlijk van niet.. ?? Wel apart, ik had de afgelopen dagen veel meer krampen dan nu, voel nu eigenlijk heel weinig. Durf niet meer te hopen, maarja je gaat stiekem toch nog een beeetje hopen.

Ondanks de fikse pijn in mijn borsten, vanmiddag mijn menstruatie doorgebroken.. helaas helaas! het gevoel van teleurstelling van de pogingen voor onze eerste dochter, wat lang duurde, begint wel weer te overheersen.
Merken jullie ook veranderingen rondom je eisprong t.a.v vruchtbaar slijm? Voor de zwangerschap van mijn dochter merkte ik echt de ‘rauwe eiwit’ afscheiding voordat het raak was. Nu heb ik dat helemaal niet.. rondom de eisprong is het juist allemaal nattig en geen draderige afscheiding. Hoe is dat bij jullie?
 Hier even weer moed verzamelen en door voor ronde zes.. voor allen met een positieve test, gefeliciteerd en succes voor diegene nog in onzekerheid! 

Terug
Bovenaan