@LilaX bedankt voor je lieve bericht ❤!Je hebt gelijk. Het is gewoon heel moeilijk, in die twee weken komen alle emoties voorbij. Vind jet echt een pittig proces, telkens weer.
Ik stond er tot nu toe echt heel relaxed in. Pas vandaag voor t eerst echt die dikke onzekerheid. Ik mag van mezelf op zn vroegst testen op zaterdag en ga echt heel hard mn best doen me daar aan te houden. Maandag zou mn NOD zijn. Bedankt in voor je begrip en advies ? ik ga duimen voor een positieve test dit weekend!
@MamawensT bedankt voor je advies! Ik heb deze ronde echt alles gedaan wat ik kon doen om het te bevorderen. Ik weet nav slijm, tempratuur, stand baarmoedermond en ovulatietesten dat ik een (wellicht zelfs dubbele) eisprong heb gehad, op de juiste momenten geklust, met teunisbloemolie bijenpollen en macapoeder begonnen tot aan eisprong, en heeel heel goed voor mezelf gezorgd, elke dag nog. Daarom zou misschien de teleurstelling des te groter zijn, en daar ben ik zo bang voor..
Ik denk dat je gelijk hebt mbt je vorige cyclus, dat je dat echt kunt voelen. Wat jammer dat het nu deze cyclus dan zo verward is bij je.
Ik hoop en duim voor je dat je volgende cyclus weer helemaal normaal is en het dan raak is?
Nogmaals bedankt voor je advies!
Ps: ik heb tot op heden geen bloedverlies en dus ook geen innestelingsbloeding gehad. T gekke is dat ik daar juist bijna op hoopte, als soort van bevestiging van mn gevoel..