NOD Mei 2021

@ramboo ik herken wat jij beschrijft! Zit nu op dag 28 en denk telkens: o nee ik voel bloed of iets! Is het telkens afscheiding.. ?
@vennetje ik herken het ook hoor! Ben alweer een tijdje bezig en zeker een paar jaar geleden toen ik met mijn toemalige partner voor een kindje ging was ik extreeem. Nu kan ik het wat losser laten

@IsaV, op antistoffen van chlamydia. Mocht ik dat ergens in een verleden hebben gehad, heb je kans dat je eileiders minder doorgangbaar zijn waardoor je dus ook minder makkelijk zwanger word. 
Is blijkbaar een van de 1e dingen waar ze op gaan checken. 
Fingers Crossed dat het gewoon goed is! 

@DaisB, oeeeh nette test! Zet hem op!

Ja het is echt energie vretend bijna de hele cyclus ben je er toch mee bezig. Ik neem ook geen alcohol voor en na de ovulatie tot aan nod. Ben ik ongesteld dan ga ik steeds gelijk die eerste vrijdag een wijntje pakken en biefstuk eten.. zo werkt het nou eenmaal. 
Nou toevallig zeg! Ik dacht vandaag ook huh wat ruik ik anders. Heb ik wel deo opgedaan? (Heb hele goede roller van clarins dus normaal ruik ik niets) gister de hele dag krampen gehad vandaag weinig. Zit nu op 3 dagen voor nod. En heb niet meer getest.
@vennetje! Jouw woorden naar mij krijg je nu retour  : geef niet over aan testen het maakt je gek , je kan het ! 
Zelf denk ik nog steeds dat het hier niet raak is haha... Is gewoon een gevoel hè? Heb ook t idee dat m'n baarmoeder laag ligt? Wat zegt dat? 

@Vennetje ik vind het zo knap dat je dat allemaal voelt! Mijn buik voelt altijd de hele dag door als een circus ik zou niet weten wat de verschillen zijn LOL
Gewoon lekker alle emoties accepteren dat helpt het beste. En er vooral niks van vinden, want je mag dat allemaal voelen :) 
Vind ik toch!
Wanneer ga jij testen foodlover?

Oh JLooJ dat is wel toevallig! Ik zit nog een week ervoor maar toch.. vond het opvallend. 
Hoe weet je of je baarmoeder laag ligt? 

@Chell, ik heb dat helaas gehad jaren geleden :s dus hoef me daar iig niet voor te laten testen. Zou ik dat beter eens melden bij de dokter dat ze mijn eileiders nakijken?  

@IsaV haha ja ik heb endometriose waar ik jaren mee rond liep en daardoor heb ik mijn lichaam en voornamelijk mn baarmoeder heel goed 'leren kennen'. Ik herken verschillende pijntjes en voel bijv mn eisprong ook altijd heel goed. Maargoed ik ben nog nooit zwanger geweest dus nu koppel ik de nieuwe klachten direct daaraan, maar het is natuurlijk geen zekerheid dat het ook echt daardoor komt!

@JlooJ haha ja je hebt helemaal gelijk! Ik had met mezelf afgesproken zaterdag maar ik ga nu door jou echt proberen t tot maandag op NOD uit te stellen! Overigens hoor ik echt vaak verhalen van mensen die de ronde dachten dat het niet raak was, het juist wel die ronde zo was!
Dus ik duim voor je ?!

Aha vandaar. Dat is wel handig ook al is de reden waarom niet leuk. Klinkt wel heel aannemelijk als je dan nu allemaal andere dingen voelt. Spannend! 

Terug
Bovenaan