NOD Mei 2021

@Venentje kop op hoor! Misschien als je een duidelijke afspraak met jezelf hebt en die nakomt dat je dan wat meer rust hebt?
Ik snap je gevoel helemaal, je kunt ook alleen maar onzeker zijn zolang je het niet zeker weet. Ik heb geleerd dat een eicel er 3 maanden over doet om te rijpen dus wat je nu doet merk je over 3 maanden pas in je eicel kwaliteit. 
Zo ook als je bijvoorbeeld 3 maanden geleden een stressvolle periode hebt gehad kan het best zijn dat je bijvoorbeeld nu geen eisprong hebt. Wat je nu doet is zeker niet voor niks ook al zou het nu niet op een zwangerschap uitlopen. 
Ik probeer op het moment ook niet meer zo te focussen op wat ik allemaal voel want ik voel toch wel van alles. Ik ben onbewust overgestapt op ruiken, lol! Merken jullie iets aan je zweet geur? Om nog maar even terug te komen op de viezige onderwerpen. Ik heb sinds gisteren dat mijn zweet anders ruikt dan normaal.. Apart.
@wondertjedrie, misschien is dat nog wel de beste manier inderdaad om er in te gaan staan. Dan valt het ook minder tegen. Mja echt fijn voelt dat ook niet waarschijnlijk.. lastig hoor. Ik zal voor je duimen!
En ook voor de andere die nog aan het wachten zijn! Inclusief ikzelf :D 
@Chell fijn dat alles goed was bij je vriend. Wat heb je laten testen in je bloed?

@IsaV hahah wat grappig!
Ik heb me hier nog niet op gefocust maar dat zal ik dan eens gaan doen ?.
Ik begin toch weer wat hoop te krijgen. In de loop van de dag begon mn baarmoeder weer wat zwaarder te voelen en zo nu en dan weer wat krampjes en steekjes incl.licht trekkend gevoel in mn liezen.
Mn emoties vliegen gewoon op en neer, heel lastig. Wel positief, niet positief, vrolijk, chagrijnig, hoopvol, depri.. pohh.
Mn temp is wel al 3 dagen 37.3 dus dat is ook een goed teken! Ik hou met mezelf inderdaad de afspraak zaterdag op zn vroegst testen!

@DaisB ja die is duidelijk hoor! Lekker aan de klus ?

Terug
Bovenaan