NOD Mei 2021

Balen wondertje 3, foodlover en vennetje 
Ik heb me gewoon nog ingehouden met testen. Ik herken t foodlover. Als mijn testen negatief zijn trek ik gelijk die eerste vrijdag een fles wijn open ?? hopelijk nu idd morgen de zwamgere sushi! 
Heb echt geen idee meer maar de hartjes aan het begin van de maand gaan niet echt lekker meer . Rot! 

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ga nu toch twijfelen door wat jullie zeggen. Ben gestopt met roken voor ik zwanger wilde raken en nu vanochtend na de negatieve test meteen 2 sigaretten gerookt omdat ik dacht maakt nu toch niet meer uit. Mn vriend wilde vandaag lekker gaan luchen/dineren met oesters enzo omdat ik nu mezelf al 4 maanden verbied dingen te eten en drinken die kunnen schaden. Ik dacht leuk ik laat me even een keer gaan na alles.. maar is dat dan toch misschien nog onverstandig? Ik bedoel als ik al die dingen al zou voelen zou dat toch uit het hormoon moeten komen en dus meetbaar moeten zijn in mn urine? Realistisch gezien: hoe groot is de kans dat ik nu nog een positieve test in handen krijg?
Ik wil mezelf namelijk niet gek blijven maken met hoop. Ik heb krampen maar geen idee of die dan gekoppeld zijn aan ongesteldheid. Verder geen enkel teken ervan, hoge temp, veel afscheiding, slecht slapen, veel winderigheid. Maargoed ik dacht dat de test duidelijk genoeg was dat het deze ronde niet gelukt was.
Ik hoor graag hoe jullie dit zouden doen als jullie mij waren! Heel erg bedankt voor jullie tips en advies zoals altijd?

@Vennetje ah shit zeg..... ik snap je gevoel dat je nu denkt nou ik verwacht het echt niet meer en ga door naar de volgende ronde maar je weet het niet.. je hebt nog geen menstruatie gezien dus het kan gewoon nog steeds natuurlijk. Realistisch weet ik niet...... maar ik zou zelf nog niet all the way kunnen gaan met alcohol etc als ik nog geen menstruatie heb gehad. Maar doe vooral waarbij jij je goed voelt.

@Wondertjedrie het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Ik zou t morgen weer even checken of t weer wat gestegen is. Het kan ook een teken zijn van naderende ongesteldheid. 
Ik had mn vorige cyclus op vrijdag ook 37.0 en zaterdag 36.8 en begon het bloeden.
Ik duim voor je dat het de innestelingsdip is!

@vennetje 12dpo 37
11dpo 37,2
10dpo 37,2
9dpo 37,4
1-8dpo 36,8-36,9
Dus pas een late stijging dus kan indd een innestelingsdip zijn?

@vennetje Test op Nod is het meest betrouwbaarst en hoe vaak hoor je dat ze pas na de Nod positief testen. Dit geldt ook voor de vroege testen. Zou toch uitkijken met roken/drinken.. kans is er nog zeker dat je zwanger bent.

Terug
Bovenaan