NOD Mei 2021

Ik zou afwachten tot je echt weet wel of niet ongesteld.
Ookal denk ik ook dat het mij niet raak is, ik gok het er niet op.
Beter gewoon ff wachten tot je het zeker weet met los gaan. Maar dat is alleen maar mijn gevoel. 

Wel rot dat het nu met de hartjes niet meer zo hard gaat hoor ?

@vennetje ik herken t roken! Maar sowieso zonde om meteen weer te roken joh hihi! Vind t ook zooo lastig want aan de ene kant denk ik: rekening houden met drinken/roken en bepaald eten tot menstruatie is beter maar aan de andere kant denk ik ook van jemig.. stel dat je nog wel even bezig bent moet je dus maar elke maand daar zo'n rekening mee houden.. en misschien telkens voor jan lul ?

Ik weet niet meer wat ik moet denken deze ronde ? voelt wel echt anders dan de vorige rondes. Vandaag vooral heel moe. Maar ook een enorm opgeblazen gevoel in mijn buik, maar niet alsof het uit mijn darmen komt. Meer het gevoel dat ik al 20 weken zwanger ben ?? en enorme hoofdpijn al heel de dag. Verder wat witte afscheiding maar dat is altijd wel op dit punt in mijn cyclus. Vandaag 8dpo dus nog even geduld....

Uhh. Nu word ik in lange tijd niet. Van huis te zijn geweest voor vanavond uitgenodigd bij een vriendin voor een wijntje. Ik wil best eerlijk tegen haar zijn dus dat is t probleem niet maar. Nu 1 dag voor nod met toevallig heel veel water op en net nog naar de wc geweest kan ik dan toch testen of zit ik dan nog in onzekerheid.. eik hetzelfde verhaal als vennetje hahah.. (hier zou t max 2 wijntjes zijn) maar dan maar 1 dag voor nod.. alcohol vrij biertje ook prima natuurlijk maar t brengt me nu in twijfel om vanavond te testen            

JLooj, als je niet te veel gedronken hebt kun je een vroege test proberen. Als het 1 dan voor nod is. Snap best dat je een wijntje wil drinken.

Terug
Bovenaan