NOD Mei 2021

En vennetje heb je getest? Ben benieuwd! 
Morgen ga ik sushi eten dus het wordt of all the way (wel n leuke troost) of alleen het gene wat je mag als zwangere. Spannend.  Vanochtend geen krampen meer wel veel afscheiding 

Goedemorgen dames! 
Volgens kalender is 29 mei NOD, maar heb het gevoel dat m'n eisprong eerder was, dus ik ga toch stiekem uit van 25 mei NOD.
Sinds donderdag lage rugpijn, duizelig, weinig trek, op hol geslagen darmen, zenuwachtig gevoel in m'n buik en heel erg moe. Begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden, terwijl ik er heel nuchter in zat, haha!
Dit is ronde 3 voor ons tweede kindje, maar inmiddels wel een eileider kwijt door een bbz, dus vind het wel spannend of het deze keer weer gaat lukken. 
Morgen al testen? Of toch maar even wachten tot minimaal de 25ste? Keuzes, keuzes....

Goedemorgen lieve dames Bedankt dat jullie allemaal voor me geduimd hebben. Helaas mocht het toch niet zo zijn.. De testen zijn witter dan wit. Precies waar ik bang voor was.
https://ibb.co/HHYLzYN
Gister middag had ik ook ineens zo'n gevoel. Had het hier ook gedeeld. In de douche een flinke huilbui gehad. Heb nog steeds dezelfde klachten qua bandenpijn, veel afscheiding etc maar toch is dat dan door iets anders. Mn temp is nog hoog 37.3 dus zal wss morgen gaan zakken en maandag op NOD dan ongesteld worden.
Wat doet die teleurstelling elke keer toch pijn. En wat is t toch vreselijk dat je hoofd en je lichaam je zo voor de gek kunnen houden.. ik moet dit weer even een plekje geven en dan ga ik weer door naar NOD juni. 4 juni zijn mn vriend en ik 4 jaar samen, was zo'n mooi cadeautje geweest. Jammer dat het niet zo mocht zijn..
@Wondertjedrie wat klote ☹ ik leef met je mee..
@Ramboo heel veel sterkte toegewenst ?

@Vennetje Wat jammer zeg! Het zag er zo hoopvol uit. Zo vervelend dat je lichaam signalen geeft dat er misschien toch nog een sprankeltje hoop is. Alsof het een loopje met je neemt. Ik snap dat je even afstand neemt. Gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen. 
@WondertjeDrie Ah nee, shit.. Wat ontzettend balen..
Bij mij is bloeden gisteravond ook erger geworden. Bereid me voor op een hevige menstruatie. Door naar de volgende ronde dus. Voelt heel dubbel om mezelf van het lijstje te schrappen. Het enige positieve is dat ik nu iig wel op tijd ongesteld wordt ipv 10 dagen later zoals vorige maand. Duidelijkheid is toch ook wel heel erg fijn.

Terug
Bovenaan