NOD Mei 2021

Dankjewel hij mag van mij wel donkerder worden maar ik heb nog niet veel positieve test ervaring. Kindje 1 teste ik pas week na Nod dus was mega knaller. 

Nou gister dacht ik nee dit word m niet.
En vandaag was dat anders.. gek hè. Geen zin in koffie en ik had van de week paling gekocht uit het koelschap  en dacht vandaag echt. Whatt the hèll heb ik Paling gekocht? Eeeet ik nooooit. ? Verder wel nog wat gespannen buik en rommelend

hallo! ik sluit graag aan! Ik heb er 18 rondes opzitten zonder enig resultaat. Een half jaar van onderzoeken waarbij gebleken is dat alles goed zit bij mij & mijn man. Alleen heb ik al van kindsaf chronische stress geleden en dat heeft mijn hormonen overhoop gehaald. Ik heb nu progesteron (utrogestan) gekregen voor 2 weken te nemen vanaf ovulatie. Die was 13 mei, vrijdag om 7u moet ik bloed prikken en in de namiddag weten we dan of het bingo zou zijn. Ik ben de moed wat kwijt, die wachtdagen zijn vreselijk! Ik probeer goed te rusten, doe acupunctuur, elke dag half uurtje beweging, eet goed,... ik duim voor jullie allemaal :)! xxx

@JlooJ wauw gefeliciteerd! Dat worden geen drankjes meer!?
Even over het roken en alcohol verhaal; Ik ben overigens wel van mening dat drinken en roken voor de ei hetzelfde effect heeft als daarna. Het eitje wordt daarvoor al gemaakt dus krijgt alles uit je lichaam mee. En geloof me.... ik weet hoe zwaar het is. Ik rook zelf ook en ben van plan echt pas te stoppen zodra ik een positieve test heb. Simpelweg omdat het me gewoon niet lukt als ik niet zeker weet dat ik het "ergens" voor doe. De mindf*ck van nicotine.?

Terug
Bovenaan