NOD Mei 2021

Stél het blijft zo, dan ga ik dinsdagochtend opnieuw testen.. Merk verder echt niks anders aan mezelf. Alleen wat emotioneler maar dat is rond de menstruatie altijd bij mij dus ja?

Ik zit nu op 8 dpo en sinds gisteren avond darm krampen. En vanochtend best wel heftig, dook er helemaal van in elkaar. Ook al een paar bezoekjes aan de wc gebracht.
Heb gisteren wel zelf gemaakte groentesoep gegeten dus wie weet komt het daardoor.
Iemand hier ervaringen mee tijdens de innesteling? Lees veel wisselende verhalen op internet.

Jammer Rambo!

Ik heb nog steeds buikpijn met af en toe wat steekjes. En hoofdpijn, moe, ineens weer veel puistjes. Ik heb zo'n hoop deze maand! Maar ik wil ook niet teveel me eraan vast houden anders wordt het zo'n teleurstelling.
Bij mijn zoontje was dag 3 van de innesteling de ergste. Toen stond ik echt krom van de pijn. De dag erna was het verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik ben benieuwd of ik dat morgen weer ga hebben ?
Nog 6 dagen tot mijn NOD. Wachten duurt lang..... ?

Mirtje wat jij zegt herken ik me precies. Ook van mn eerste. De afgelopen dagen veel buikpijn gehad. Al heb ik dat vaker na mijn eerste kindje een flink revalidatie traject moeten volgen omdat ik mn complete core stability kwijt was, in combinatie met bekken problemen. Dus helaas ook vaak rugpijn wat zich ook kan uiten in enorme buikpijn.

Op een of andere manier denk ik niet dat het raak is. Bij mijn eerste was dat een heel sterk gevoel. Toen was het ook letterlijk na 1x raak.
Stiekem een test gedaan. Veel te vroeg natuurlijk. Met de 27e de nod. Witter dan wit.

Gefeliciteerd voor de zwangeren.

Balen rambo. Ik vrees dat ik later ook bij juni aan zal sluiten.

Ik had m'n eisprong wat eerder. Dus eigenlijk was m'n NOD 24e. Het bloed is helder en veel. Denk niet dat het de innesteling is.

Terug
Bovenaan