NOD Mei 2021

@Ramboo ik lees hier van alles dus sta nergens meer versteld van. 

@Vennetje ik vind het echt super rot voor je.. Knap dat je het toch fijn hebt gehad samen. Dat doet toch ook wel goed hè. Even nergens rekening mee houden. Op naar juni ??

@Wondertjedrie ben erg benieuwd! ??

@foodlover heel spannend ookal! 
@Mrslle ook al aan het wachten ?
@mirtjemirtje ook heel veel succes nog met wachten ????

Hoi allemaal! Ik sta niet op de lijst, maar lees wel lekker mee ?. Ik had vrijdag m’n NOD en had dinsdag al een test gedaan (kon echt niet wachten) en die was spierwit. Hoop al opgegeven maar donderdag avond toch maar een nieuwe test gedaan (een early) en deze was positief! Zaterdag nieuwe testjes gekocht (gewoon normale van de action) en ook allemaal positief!
Dus voor de dames die te vroeg testen en deze negatief is, het zegt echt helemaal niks! Echt nog even afwachten dus ?.

Gefeliciteerd voor de meiden met een ♥️ achter hun naam, hopelijk gaat alles goed!

@vennetje hoe is het bij jou nu?
@IsaV Hoe is het met jou?
@christiana welkom en meteen gefeliciteerd haha! Is dit je eerste kindje?
Ik word zo langzamerhand een beetje gek haha. Heb de hele dag geen bloed of afscheiding meer gezien! M'n temp is nog steeds wat hoger dan normaal en m'n borsten doen nog zeer.. Ik voel dat ik opeens een beetje hoop krijg maar ben ondertussen ook super nerveus en een beetje bang als het opeens echt raak zou zijn.. omg!?

Bedankt meiden! Na de miskraam is dit ronde 3. Eerste kindje. Echt zo spannend allemaal! Dinsdag maar eens de vk bellen en een echo inplannen. Ben benieuwd hoe snel die ingepland zal worden.

@christiana welkom en gefeliciteerd! 
@Ramboo ik had ook 1.5 dag bloedverlies week voor mijn NOD en ook helder rood dus schrijf het nog niet af..de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik heb waarschijnlijk mijn nod de 26e.

@Wondertjedrie wat spannend! Ik duim heeeel hard voor je ?
@Christina wauw gefeliciteerd! ❤
@Foodlover super spannend!! Hopelijk blijft die menstruatie dus uit!
Lief dat je t vraagt. Hier gaat het oké, had vandaag een babyshower van een goede vriendin van me. Was super blij voor haar, echt waar. Maar had even een moment dat ik mn tranen in moest slikken na mn eigen teleurstelling van gister. Ik heb al de hele dag mega erge krampen en (sorry) steken in mn vagina.. aan t wachten tot de menstruatie uitbreekt. Morgen is mn NOD dus zal vanavond of morgen vroeg zijn denk ik..
Vrijdag moet mn vriend zn sperma inleveren om na te laten kijken dus weer naar het volgende spannende moment toeleven!

Overigens hebben wij nu nog 3, max 4 pogingen dat we het op de natuurlijke wijze mogen proberen. Daarna kunstmatig. Het is dus niet dat ik persee denk dat 4 maanden lang is alleen komt onze 'deadline' steeds dichterbij en mn hartewens is echt dat het natuurlijk mag lukken..

Terug
Bovenaan