NOD Mei 2021

@vennetje ah ik vind babyshowers ook echt altijd zo'n ding.. Kan me voorstellen dat je daar niet echt lekker zat!
Misschien heb ik het even gemist hoor maar jullie hebben nog niet heel veel rondes gehad toch? Waarvoor moeten jullie dan al zo snel kunstmatig?

Ohhh dames moet even van me afschrijven.
10dpo nu. Vandaag hele dag met vlagen misselijk, begon vannacht al toen ik er uit ging voor m'n dochter, stond bij haar en dacht gatver ik ben misselijk. Het komt af en aan. Overdag dacht k nog ik heb honger/lege maag maar vanavond na een goede avondmaaltijd moest ik echt mn best doen niet aan de misselijkheid te denken. Ik ben al 3 dagen extreem moe maar heb woensdag mn eerste vaccinatie gehad dus ik dacht vrijdag; de vermoeidheid komt daarvan, gister had ik een nachtdienst dus weinig geslapen maar vandaag heb ik vanmiddag een uur geslapen en blijf de hele dag brak en moe....
Jullie raden het al, mn hoofd draait overuren zou het toch? Af en toe gevoellige borsten en een krampje maar dat is allemaal niet zo schokkend en heb ik wel vaker.
Nog even geduld....

@Liefsvan heeel spannend! Het kan natuurlijk op een zwangerschap wijzen maar probeer je er niet teveel aan vast te houden. Ik doe dat ook elke ronde weer en achteraf is de teleurstelling dan groter. Hoop natuurlijk van harte dat het bij jou niet op een teleurstelling maar een positieve test uit zal komen?
@Foodlover klopt. Allereerst heb ik endometriose waarbij ik al meerdere operaties heb gehad. Doordat elke maand dat ik de pil niet slik de endometriose kans krijgt om te groeien laten ze vrouwen die dat hebben nooit langer dan een jaar zelf proberen. Ik krijg nu elke 2 maanden een echo om te zien hoe snel t groeit. Daarnaast heb ik een operatie gehad voor het voorstadium baarmoederhalskanker. Omdat ik vrijwel elke dag pijn heb, ongeacht eisprong tijd en menstruatie tijd (alhoewel het dan x 10 is qua pijn) willen ze het niet eens een jaar natuurlijk zn gang laten gaan. Mn lichaam heeft er gewoon teveel voor te verduren. Dat maakt het extra zwaar. Ik heb letterlijk toestemming moeten krijgen van de gyno om te mogen beginnen met proberen. Alles wordt heel streng gecheckt. We zijn er dus al met een heel ander gevoel en andere 'noodzaak' in gegaan.. 

@IsaV Ja, ik voel vanalles. Ben met vlagen misselijk, lage buikpijn, soms beetje maagzuur en tussendoor echt zin in eten maar soms ook weer niet. Jij ook de 27e je NOD, merk jij iets anders dan anders?

welkom @Christiana en gefeliciteerd! Dat geeft wel hoop voor degene die nog wachten en een witte test hadden! Alles kan dus ?
@foodlover jeetje het wordt steeds spannender bij jou!!
Wat een rotte timing voor een babyshower @Vennetje. Begrijpelijk dat je het dan lastig hebt. ? Heel pittig jouw situatie, de operaties en dan het idee dat het groeit. Ik hoop zo erg dat het gewoon natuurlijk lukt voor jullie! 

@liefsvan wat spannend! ?? Hopelijk kun de rust nog wat bewaren haha wanneer ga je testen?
@mrslle al echte kwaaltjes dus!
Hier merk ik niks, gewoon de normale ongesteldheid dingen (trek en zere borsten) dus ik verwacht er niks van. Meestal heb ik vanaf 3/4 dagen ervoor bruin bloedverlies dus dat zal morgen wel beginnen.
Ik heb hele lichte menstruaties en heb me nu voorgenomen om de dokter eens te bellen om te bespreken of we al kunnen onderzoeken of mijn eileiders verstopt zijn. Ik ben niet meer de jongste vind ik zelf (34) en heb vroeger chlamydia gehad dus wil ook niet te lang wachten met onderzoek.

@IsaV jaa ik ga gewoon wat afleiding zoeken want het kan net zo goed niks zijn!
Ik ga echt pas op of na mn NOD testen want heb geen early in huis expres en na de VMK afgelopen maand weet ik dat het ook nog heel goed licht kan zijn op je NOD. Dus tegen het weekend aan ga ik pas testen!

Jeejtje @vennetje. Wat een heftige situatie voor je. Ik snap heel goed dat je daarom iedere maand zo hoopt! En elke dag pijn hebben is echt verschrikkelijk zeg.

Terug
Bovenaan