NOD Mei 2021

Hi Dames, 
Lastig zo weer die laatste dagen!!
Getver merk dat ik af en toe helemaal op hol sla.
Op m'n werk nu niet zo druk dus ik heb ook genoeg tijd om overal overna te denken haha, zo blij dat dit forum er is!
Ben niet meer echt misselijk geweest zoals zondag, af en toe wat lichte kramp in buik en rug, daar kan ik niks van bakken want dit kan beide betekenen... M'n tepels zijn wel een stuk donkerder dan normaal. Heb ook al een paar dagen meer afscheiding terwijl ik dit normaal dus niet heb voor m'n menstruatie dan is het meestal echt droog.  Maar wellicht kan dit ook echt goed passen bij een aankomende menstruatie... 
Nog even geduld, mijn NOD staat op morgen hier zie ik maar ik voelde m'n eisprong op donderdag 13/5 in de avond en op vrijdag 14/5 was mn ovu test ook negatief. Dus ik denk dat mijn NOD eerder vrijdag zal zijn. Ik probeer sterk te blijven om bij geen mensturatie ook echt pas vrijdag te testen.  
Zo ik ben het weer even kwijt.... voor 5 minuten haha
Liefs & Succes alle dames op het wachtbankje  

Haha @liefsvan zo herkenbaar! 
fijn dat je je gedachten deelt want dan voel ik me ook weer beter over m'n gepieker ?
Ik moet mezelf af en toe echt zeggen 'komaan denk nu ff aan iets anders' of 'hup focussen op je werk anders maak je fouten ☝?'
dat werkt wel, toch zeker 5 minuten!
Ben erg benieuwd want het kan toch echt wel iets zijn hoor als ik je zo hoor. 
Mijn NOD is denk ik ook opgeschoven al heb ik dat normaal eigenlijk altijd hetzelfde.. als ik op m'n (denk ik) eisprong af moet gaan is die pas vrijdag of zaterdag dan. 

@isaV Zo fijn deze groep.. hahah dan voelen we ons wat minder alleen!
Gelukkig herken jij je dus ook in mijn verhaal. Spannend voor ons nog een paar dagen geduld dan weten we meer. Blijft gewoon moeilijk omdat je lichaam je gewoon helemaal in de maling kan nemen...
Heb jij kwaaltjes nu?

@liefs van nee geen kwaaltjes, zere borsten maar heb ik altijd voor menstruatie. 
En ik heb vandaag geen zin in koffie wat wel erg vreemd is voor mij. 

Maar idd je lichaam kan je echt voor de gek houden! Dat is me vorige maand ook gebeurd dus ik verwacht niet teveel. Al vind ik het wel spannender en spannender weer.

Zo herkenbaar dat gepieker! Je gaat bij elk dingetje denken; oh is dit wat?
Hier trouwens vanmorgen wel goed nieuws gehad bij de huisarts, mijn bloed was goed, dus de kans op minder doorgangbare eileiders is niet aan de orde! 
Mocht het met 1,5 jaar, dus eind dit jaar, nog niet gelukt zijn, dan moeten we opnieuw aan de bel trekken. Dan gaat hij ons wel doorsturen maar laten we hopen dat dat niet nodig is!

Terug
Bovenaan