NOD Mei 2021

Vanmiddag een flinke steek in mijn baarmoeder gehad en wat krampen. 22e eisprong gehad dus voor een innesteling lijkt het me best vroeg. Wat denken jullie? Zou het toch innesteling kunnen zijn?

Hmm lijkt me wel heel vroeg. Ik weet er niet heel veel van maar normaal is het 5-10 dagen na je eisprong dacht ik. 
Weet je zeker dat de 22e je eisprong was en niet nu pas?

Pff ik vind t nog steeds irritant.. M'n borsten blijven groot en gevoelig, grotere tepels, en met vlagen misselijk terwijl normaal met een menstruatie die borsten na 1 druppel bloed alweer klein en niet meer gevoelig zijn. Echt irritant dat ik het dan nog niet kan loslaten? 

Spannend voor de meiden bij wie de nod in de buurt komt!!

Wat een updates weer. Voor sommige van jullie balen, ik duim me voor jullie volgende kans! En anderen gefeliciteerd! Mrslle wat een duidelijk resultaat voor je nodig zef!

Ik ben nog wel wat onzeker over mijn zwangerschap. Dat is echt Xi mijn slechte eigenschap, had ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook. En nu had ik eerst wel wat kwaaltjes en nu al een paar dagen niet en dan ga ik toch weer piekeren. Nog een weken indicator gedaan in de hoop dat 3+ mij gerust zou stellen maar die kan helaas niet beter dan 2-3. Ik probeer mijzelf niet gek te maken maar hoop zo dat het goed zit!

Terug
Bovenaan