NOD Mei 2021

Hoi allemaal!
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest, want heb deze maand heel erg het gevoel dat het niet gelukt is. Nog een paar dagen wachten tot ik ongesteld word, dan kunnen we weer opnieuw beginnen.
Wel heel fijn om te zien dat er zoveel hartjes zijn deze maand, dat is een stuk positiever dan vorige maand iig!
Succes voor iedereen die nog op het wachtbankje zit!

@Mrslle gefeliciteerd! Wat super
@Foodlover kan je niet voor de zekerheid een test doen? Gewoon zodat je het dan wat kan loslaten?
Ik had vanochtend nog 2 x een test gedaan van verschillende merken. Super wit. Ik heb gister denk ik gewoon ingebeeld. Ik ga t proberen wat los te laten want ik ben tot op heden nog steeds niet ongesteld geworden en ik ben bang dat dat komt door mezelf. Door de stress enzo dat het nu 'blokkeert' ofzo. Ik zal dan ook minder reageren op t forum. Lees af en toe nog wel een keer mee.
Gefeliciteerd voor degene die een prachtig hartje achter hun naam hebben staan!
En ik leef mee met degene die door gaan naar de volgende ronde. ?

Dankjewel! Super blij. En indd zo snel raak, dat had ik echt niet verwacht. ❤
Begin april gestopt met de pil na bijna 10 jaar. Ik heb vorige week wat kwaaltjes gehad, alleen geen innestelingsbloeding gehad. Was daar op aan het wachten of dat zou komen bij die kwaaltjes, maar zo blijkt dat het niet altijd voor komt.

Vind het echt fijn om in zo'n groep mee te lezen en wat te schrijven. Heb je toch het gevoel dat je je ei kwijt kunt, ook ak ben je onbekende van elkaar. Want dit is niet zomaar iets. Ik hoop voor de meiden die nog hun NOD hebben of die doorschuiven naar juni dat het jullie mag lukken! Good luck ladies, duimen! ?

Ah Vennetje, vervelend :( Snap heel goed dat je even wat afstand neemt. Hopelijk breekt nu dan toch snel je menstruatie door zodat je verder kunt naar de volgende ronde (of toch ineens een positieve test, dat mag natuurlijk ook, hihi). 
Super Mrslle! Wat voor kwaaltjes had je vorige week? 

@MarliesBB ik was moe, misselijkheid met vlagen, pijn in mn onderbuik en lage rugpijn. Voelde me echt een beetje, bleh..
Daarom ben ik ook al wat eerder gaan testen. Anders had ik gewacht tot mijn NOD.

22 juni onze eerste afspraak bij de verloskundige ?

Terug
Bovenaan