NOD Mei 2021

@Mirtjemirtje. Oei, jou onder- én bovendruk zijn wel heel laag indd. Mogelijk kan je ook een bloeddrukdaling krijgen door vochterverlies door veel overgeven. Hou het maar even in de gaten :)
Hopelijk doet een nachtje rust jou lichaam goed. Doe rustig aan!

Hoi hoi 
Nog steeds geen menstruatie hier ? snap er echt niks van. Volgens mijn ovu test de 13/14e ovulatie gehad.
De bloeding van een week geleden 19e kan toch niet mijn menstruatie geweest zijn 1.5 dag ?
Testen zijn negatief kan het zijn dat het gewoon te vroeg is om te testen? Vreemd lijf ?

Zo dag eerste positieve test, maar na eerdere bbz toch beetje bang dat het weer niet op de goede plek zit.

Woensdag en vanmorgen ook getest en de testen lopen erg mooi op, dus ben er nu al iets geruster over!

Maandag maar even verloskundige bellen. ☺️

Hoi allemaal,

@Marije, oh ja dat lijkt me inderdaad erg spannend. Het is goed dat de testen oplopen lijkt me en dan idd goed in de gaten houden en goed naar je lichaam luisteren. Sta je nu dan ook onder extra controle?

Als ik een regelmatige cyclus heb zoals voor het gebruik van abticonceptie dan zou nu miss mijn nod zijn. Al paar dagen last van buikkrampen, pijn aan onderrug en met vlagen misselijk.
Zojuist toch maar eens voor het idee een eerste zwangerschapstest gedaan. Negatief. Had ik wel al gedacht. Ik wil graag duidelijkheid. Of menstrueren of een goede test. Niet steeds dat gekwakkel. Zou dit nog ontpillen kunnen zijn dan? (Ik heb de minipil gehad en bijsluiter zegt dat de hormonen binnen paar dagen uit het lichaam zijn)
Voor de rest die weer ongesteld zijn geworden: balen maar wel duidelijkheid. Op naar de volgende! Ik wens jullie allemaal weer succes.
Voor diegene die nog gaan testen omdat hun nod dit weekend nog is: ik duim voor jullie!! ?

@Dede Ik heb niet heel veel verstand van de mini pil, maar volgens mij kan dat best ontpillen zijn. Hoelang heb je anticonceptie gebruikt? Misschien dat je door de pil niet goed weet wat je normale cyclus is. Niet voor iedereen is de standaard 28 dagen normaal natuurlijk. Succes! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hou ons op de hoogte.

@RiekieM Je houdt het wel heel erg spannend hè. Super vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik had je al van het lijstje gehaald, omdat ik dacht dat je al ongesteld was geworden (sorry). Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Mijn NOD is morgen of overmorgen. Ik verwacht gewoon m'n menstruatie. Al de hele week af en toe beetje zeurderig net als vorige maanden. Vorige week wel mega darmkrampen gehad. Maja we wachten het maar gewoon af.

Terug
Bovenaan