NOD Mei 2021

@Dromertje hè wat stom! Ik kan ook niet zoveel zien idd op deze test ? Rot hè dat je het dan ook nog niet kan loslaten. 
Verjaardagen zijn altijd leuk @Chell! Mijne is ook binnenkort jarig, was een leuk kadotje geweest maar helaas mocht niet zo zijn. Zo zoek ik elke keer wel een nieuwe leuke reden waarom nu wel ?
Wij vieren mijn menstruatie vanavond met sushi haha

Jeetje mijn menstruatie is deze maand wel heel heftig! Het bloeden niet, dat is nog niet echt veel. Maar mega buikkrampen. Ook ben ik al heel de middag en avond aan het overgeven. En vanmiddag viel ik een paar keer bijna flauw. Bloeddruk gemeten en die was 83 over 44, niet zo gek dus dat ik zo duizelig was en steeds moest gaan zitten. Ik heb dit normaal nooit zo heftig, ik hoop niet dat dit nu iedere maand gaat komen ?

@wondertjedrie klopt! De onderdruk is normaal tussen de 60 en 80. Dit is echt extreem laag. Geen idee waardoor het komt ?‍♀️ als ik nou heel hevig zou bloeden dan verklaart dat het. Maar dat doe ik dus niet
Nu maar vroeg mijn bed in gedoken en hopen dat ik me morgen wat beter voel.

@wondertjedrie, inderdaad. Tot op heden nog een klein beetje moed want nog steeds geen bloed! Alleen zou je toch denken dat als er wat zou zitten dat de test vanmorgen wel positief zou zijn.
  @dromertje, wat een onzekerheid zo zeg! Pff. Hopenlijk loopt de test komende dagen toch nog wat op
@mirtje, dat is zeker aan de lage kant. Hoop dat je je morgen wat beter voelt

Terug
Bovenaan