NOD Mei 2021

@Wondertjedrie
Wij doen het pas 2 rondes onveilig waarvan we het de vorige ronde echt heel actief hebben geprobeerd. Mag dus absoluut nog niet zeuren. Maar ja, hopelijk is het ons gegund en gaat het ergens komende maanden een keertje lukken. ?

Wat balen voor de dames die ongesteld zijn geworden hopen dat juni een betere maand wordt voor jullie ?
Ik heb net mijn eerste echo gehad en het zit gewoon goed in mijn baarmoeder ?
Het was even zoeken omdat het nog zo klein is maar het hartje klopt ? ze heeft gemeten en het is nu 3,7 mm dus ben toch korter dan gedacht waarschijnlijk net 6 weken nu mocht ik door naar de verloskundige maar ze begreep ook als ik nog een echo wou omdat die anders pas met de 10 weken zou zijn bij de verloskundige en de afgelopen maanden best heftig geweest zijn dus mag ik volgende week dinsdag nog een echo bij haar laten maken dan ben ik ongeveer 7 weken en dan kunnen ze waarschijnlijk ook precies het termijn zien ?

@Chell ja ben ook benieuwd. Ik heb niet perse zin om zo'n onderzoek meteen te doen maar gewoon al een praten met iemand die er alles vanaf weet vind ik ook wel fijn. We gaan het zien :) 
Wat een hel zo'n lange cyclus, dat is steeds lang wachten ?
@Wondertjedrie, hij kwam er eigenlijk zelf mee omdat ik vertelde dat ik dat had gelezen. Maar idd wel fijn. 

@Leonie-xxx wat balen hè zo'n witte test!  Dat de menstruatie dan maar snel doorbreekt.
@gebruiker980 snap dat je ook een soort van blij bent dat het wel allemaal werkt. Dat is toch bij de meeste vrouwen wel de grootste angst hè dat er iets 'mis' is. 

Wauw wat een opluchting @KellyM proficiat! ? fijn dat ze zo met je mee denken.

@KellyM, waaauwie wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk kan je nu met een geruster hart gaan genieten! 
@IsaV, ik snap inderdaad wat je bedoelt! Je wilt natuurlijk wel weten of alles in orde is! Ben heel erg benieuwd!   
Merk dat ik het deze ronde al een beetje heb opgegeven... Zijn er dames die voor de nod echt spierwit testte en tijdens of na de nod wel positief? Heb zo de neiging om vanavond een fles wijn open te trekken.. Haha
Volgende ronde zou, volgens mijn berekening, de nod op mijn vriend zijn bday zijn 3 juli.. 11x scheepsrecht? 

@KellyM waaauuuwww wat leuk zeg? goed bericht ? geniet lekker van je zwangerschap 

@Chell Over 2 dagen nog eens testen ? Spannend allemaal hè.

hier vanmorgen ook getest maar streep is vele malen minder zichtbaar dan eergisteren dus weet ook niet. Vind het echt rot testen die sensitesten. Kan er geen peil op trekken?

Terug
Bovenaan