NOD Mei 2021

Denk dat ik al bijna topic nod juni kan starten. Zie het steeds somberder in dat er nog een nod voor mij in mei komt. Nog steeds de miskraam niet gehad en niet gebeld door het ziekenhuis ? duurt lang. Inmiddels 10 weken zwanger van een placenta met niks erin.... ik wil door!

@kimmm je mag hier echt het ziekenhuis voor bellen hoor. Of je verloskundige om er druk achter te zetten.
Als de miskraam niet vanzelf komt zijn er genoeg opties om het op gang te laten komen.
Heel veel sterkte!
Helaas weet ik uit ervaring wat voor een bagger tijd dit is. Pas goed op jezelf, het is ook mentaal heel zwaar.

P.s stille meelezer hier, die hopelijk binnenkort ook een eisprong krijgt.. fingers crossed.

@wondertjedrie en @kopjekoffie dank jullie wel. Het is echt een klote tijd ja. Heb zelf al 2x gebeld naar het ziekenhuis nadat ik de verloskundige heb gebeld om te melden dat ik nog niet gebeld was. Verloskundige zegt ook gewoon bel zelf het ziekenhuis maar, vind ik ook echt even tegenvallen van ze...
Ik weet niet wanneer het is misgegaan, waarschijnlijk heel vroeg maar ik weet het nu 2 weken. Heb nooit bloedverlies of iets dergelijks gehad dus was flink schrikken toen er niets te zien was op de echo. De hormonen spelen nog flink dus je voelt je heel zwanger, lekker krom.. morgen maar weer een rondje bellen

Hoi meiden! Het lukte een paar dagen niet om een bericht te versturen..
Wat een spanning hier zeg voor sommigen! Hopelijk komt er gauw duidelijkheid want die onzekerheid is echt niks aan..
Helaas ging het bij mij ook wat anders dan normaal deze ronde. Zondag was mijn NOD en ik had s ochtends een spierwitte test.. meestal word ik dan diezelfde middag ongesteld maar tot vanochtend nog geen bloed gezien ? mijn vriend is vanochtend weer naar de winkel gegaan om een test te halen en die was weer wit. Rond 12u toch ongesteld geworden. Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik 2 dagen over tijd was dus ik zat helemaal in spanning en we hadden nog stille hoop maar nu niet meer. Echt wel even een grote teleurstelling. We zijn nu 6 maanden verder sinds de miskraam en ik had niet verwacht dat het nu nog steeds niet gelukt zou zijn ?

Terug
Bovenaan