NOD Mei 2021

@Vennetje; je hebt helemaal gelijk hoor, ik moet het loslaten. Geniet gelukkig ook wel van mijn vakantie, dus dat komt wel goed. Het vervelende is dat ik het ene moment verschrikkelijke kramp heb en denk: ik ben ongesteld. En het volgende moment is de kramp weg en is er dus niks meer aan de hand. Dus heb nu vooral zoiets van: kies gewoon even of je ongesteld bent of zwanger (haha). Allebei is goed (al is het een beter dan het andere natuurlijk), maar kies gewoon even!:p

Nou, heel eigenwijs toch een early test vd action gedaan. Negatief, helaas. Ik zit nog 3 dagen voor nod.
Toch blijf ik dat opgeblazen gevoel (en zichtbaar ook savonds) vreemd vinden..
Maar nu heb ik hopelijk iets meer rust.

@mickie jammer?maar als je voor nod negatief test is nog steeds alles mogelijk / dan weet je nog niks daarom test ik ook nooit voor nod?

@MarliesBB dat snap ik heel goed! En het vervelende is dat die symptomen letterlijk bij beide opties kunnen horen, dus daar heb je ook niks aan. Ik duim voor je dat het door een zwangerschap komt!!

@DaisB wat fijn! Eindelijk wat duidelijkheid. Kan nu 2 dingen zijn geweest, of een latere eisprong (20-23april) of geen eisprong en daardoor lichtere en latere menstruatie. Maar wel fijn dat je nu door kan met de volgende ronde. Er is niets zo vervelend als niet ongesteld worden en spierwitte testen blijven krijgen.

@Mickie het is inderdaad nog vroeg hoor. Als je een wat latere innesteling hebt gehad dan is t soms op NOD zelfs nog niet zichtbaar. Ik zou nog een paar daagjes afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Ik duim voor je !

@DaisB fijn dat je duidelijkheid hebt!

Ik weet wel ergens dat t vroeg is, maar reken toch nergens meer op.. nu wachten tot nod!

Terug
Bovenaan