@Kimmm wat klote dat ze vandaag ook nog eens dicht zijn. Hoop voor je dat het heel snel allemaal weer de goede kant op zal gaan en je snel weer een nieuwe kans hebt.. ?
@MarliesBB wat jammer
. Gelukkig wel duidelijkheid nu.
Ik ben even helemaal blij en wil dit heel graag met jullie delen. En ook heel graag advies vragen aan de mensen die clearblue paars gebruiken.
Ik heb normaal altijd een cyclus van zo'n 33 dagen. Maar ben sinds een paar weken begonnen met maca poeder, bijenstuifmeelkorrels en teunisbloemolie (in overleg met gyno) omdat dit de cyclus zou inkorten op natuurlijke wijze. Nou zit ik vandaag op cyclusdag 12 en ik heb dus voor t eerst een knipperende smiley!! Ik ben zo blij. (Gister was t een leeg rondje)
Niet alleen omdat de cyclus dus waarschijnlijk korter is daardoor maar ook dat ik dus het hormoon oestrogeen aanmaak! Het is gewoon een fijne bevestiging.
Nu mijn vraag: ze geven je 4 vruchtbare dagen aan. Kan ik er dan vanuit gaan dat ergens binnen nu en zeg 6 dagen mijn eisprong zou komen? We gaan sowieso nu meer klussen met die knipperende smiley maar ik heb geen ervaring met deze testen.
De sensitesten zijn nog licht qua streep.
Hoe doen jullie dit? Testen jullie elke ochtend met clearblue en 2 x per dag met sensitest? Dat was namelijk mijn plan.
Alle tips zijn welkom!