Ah shit, wilde vandaag weer bellen maar de poli is dicht idd... schiet dus weer niet op.
De verwijzing is goed doorgekomen, we hadden zelfs de laatste keer nummers gecheckt en ze hebben ook m’n goede telefoonnummer.
Als ik het ziekenhuis bel krijg ik het klant contact centrum en die kunnen niet doorverbinden naar de poli alleen doorgeven dat ik gebeld heb met de vraag contact op te nemen. In mijn ‘dossier’ staat ook de actie aan hun kant: afspraak inplannen.
Dat doen ze nu ivm Corona op medische urgentie en ik weet dat ik niet dood ga maar vind het toch wel heel vervelend om hier nog lang mee rond te lopen.
De verloskundige bellen vandaag heeft dus ook geen zin ?
Ik heb geen ervaring met miskraam en het ‘daarna’ zeg maar. Je hoort dat mensen vaak snel zwanger zijn na een miskraam (dat hoeft natuurlijk niet maar schijnt veel het geval te zijn). Zelf heb ik geen idee wat zoiets met een cyclus doet. Ik heb 36 ovulatietesten besteld om maar gewoon elke dag te kijken straks wat er gebeurt. Mei lijkt me zelf iets te vroeg nog.
Straks na de miskraam wil ik eerst dat alle hormonen eruit zijn en ik weer negatief test. Dan elke dag ovulatietesten en zien we wel...