NOD Mei 2021

Bedankt allemaal voor jullie ervaringen met de CB ovulatietesten! Fijn om te horen hoe jullie het ervaren!

@Femkemini ja inderdaad, heel veel variërende verhalen qua hoeveel dagen hij knippert, spannend om te ontdekken hoelang het bij mij zal zijn! Maar precies wat je zegt, we gaan t nu gewoon alvast wat vaker gezellig maken zodat we zeker weten dat 'er een voorraadje is' in de vruchtbare periode.

@Wondertjedrie ohh wat fijn dat t bij jou elke keer maar een paar dagen was. Ik ga ook de roze gebruiken dus aan jou verhaal te horen is dat ook een goede keuze geweest!

@mamaTwenst weet je zeker dat het echt je ongesteldheid is? Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Anders heel erg balen voor je :(

Gefeliciteerd @gebruiker143! Wat super! Heb je gebruik gemaakt van ovulatietesten of andere methoden of gewoon op de bonnefooi?

2 en 3 mei had ik al bloed verlies waarvan ik dacht dat het de innesteling was. En deze avond is het veel meer geworden en echt helder rood. Niet meer bruin of lichtroze.
Gefeliciteerd gebruiker met je zwangerschap!!

Wondertjedrie, wat betekend LF?

Gefeliciteerd gebruiker103..!

Balen voor degene die weer ongesteld zijn geworden, duimen voor de volgende keer!

Mijn NOD komt nu dichtbij. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Heb mezelf voorgenomen niet eerder dan zondag te testen. Vorige twee rondes werd ik ook de zaterdag ongesteld.
Heb nu wel meer gevoelige borsten en heb t idee dat ik beter proef ofzo. Maar kan het me natuurlijk ook verbeelden.. Blijf hoop houden!

Wondertjedrie ik had 23 april een positieve ovulatie test en heb 20 tot 24 april echt krom gelegen van de pijn. Eisprong is vanuit linker eierstok gekomen. Overduidelijk gevoeld. Dacht ook echt de innesteling gevoeld te hebben maar is misschien toch afgestoten of mijn gevoel laat me in de steek. Zit nu dus 12 dagen tussen. Op dag 9 en toen had ik een beetje lichtroze en daarna bruin verlies.

Flups. Super spannend. Zondag is het moederdag zou toch speciaal zijn. Waar ik stiekem ook op gehoopt had haha

Terug
Bovenaan