NOD Mei 2021

@Mickie je weet het niet. Die negatieve test was erg vroeg en zolang er geen bloed is, is er altijd nog een kans. Ik duim voor je!

@Smurf-je ik heb ook testdag hoor, heb er ook al aan toe gegeven vanochtend, maar was negatief, nu mezelf voorgenomen zaterdag pas weer te testen als ik dan al niet ongesteld ben geworden. Het is mijn eerste ronde dus moest een beetje gokken met nod en de kans dat het raak is is natuurlijk klein. Mja.. geduld heb ik echt niet!?

@mickie je zit nog voor nod dus dan is echt alles nog mogelijk sommige testen zelfs een week na nod pas positief geen bloed is moed?

Hoi allemaal,

Zo te lezen zien er al een hoop in spanning en hebben sommige ook al fijne of niet leuke duidelijkheid. Het beste voor jullie allen!

Ik zit zowaar ook op mijn nod te wachten. Dat is uitzonderlijk want ik heb van mijzelf bijna geen cyclus. Eerder de diagnose pcos gekregen en ik ben met behulp van behandeling al twee keer zwanger geraakt. Daardoor ben ik al moeder van twee prachtige Kids. Maar heel eerlijk is er wel een strakke wens voor een derde. Daarom ben ik onlangs opnieuw in het ziekenhuis geweest om weer een traject aan te vragen. Maar tijdens het onderzoek zagen ze dat ik waarschijnlijk vanzelf een eisprong zou krijgen en afgelopen weekend had ik inderdaad een smiley op de ovulatietest. Het zou natuurlijk heel erg toeval zijn als het gelijk raak is maar wel zo gewenst. En zonder medicatie zou natuurlijk fantastisch zijn. Als het niet zo mag zijn moet ik nog even hoop houden want van mijzelf heb ik bijna geen eisprong een ik moet nog 4 kilo afvallen voordat ze mij weer medicatie zullen geven. Dus voor nu hoop ik stiekem toch op dit wonder.

hoi dames!
Ik klets graag mee !

mijn nod is 9 mei :) ronde 8 maar eerste ronde met clomid!
1 week voor nod een kleine bloeding gehad nu is het afwachten geblazen :)

9 mei nod, week terug een aantal dagen kleine bloeding gehad. Heb nu wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb geen idee of dat ook kan als je wel zwanger zou zijn of dat dit echt alleen bij menstruatie hoort.

Terug
Bovenaan