NOD Mei 2021

Ttcx ja had het ook gelezen.
23e een positieve ovulatie test en ervoor en erna geklust.
Erg gevoelige borsten. Vermoeidheid en soms duizelig uit het niets.
Ik wist het bijna zeker dat het raak was maar nu ik weer menstruatie kramp krijg begin ik te twijfelen. Wanneer ga iij testen?

@mamawenst: Bij mij werken ovulatietesten niet maar door regelmatige opvolgingen bij de gynea weet ik ook dat mijn eisprong ook op de 23ste was ! hahaha, ik heb niet echt gevoelige borsten maar meer een steek hier en daar , ben ook super vermoeid en ook kleine krampen in mijn onderbuik. 1 week voor nod een kleine bloeding gehad ook. heb vandaag ook even het zuur gehad. maar alles blijft onzeker , het is afwachten, ik test 9 of 10 mei xx

@vennetje het varieert heel erg per persoon maar ook per cyclus! Ik gebruik nu sinds augustus 2020 de paarse ovulatietest van cb en op zijn kortst had ik 2 dagen de knipperende smiley voordat hij stilstond en op zijn langst zelfs 9 dagen de knipperende voordat hij stil stond! In die periode doen wij het vaak om de dag en als hij stilstaat elke dag.. hopen dat hij bij jou snel stil staat, spannend hoor!

@femkemini ik gebruik de paarse cd nu pas 2 maanden vorige maand 1 dag een knipper smiley en 2 maanden geleden 2 dagen een knipper smiley dus het kan indd per persoon heel erg verschillen. Als ik een vaste smiley heb test ik door met de roze want ik heb soms 1 dag en soms 2 dagen een vaste smiley en mijn eisprong is altijd de dag na mijn smiley. Ik vind de paarse fijner want dan weet je ook wanneer je bijna je piek hebt dus kan je het alvast gezellig maken en weet je zeker dat je de kans goed hebt benut. Maar indd het kan per persoon heel erg verschillen?

Helaas dames, ik ben 4 dagen te vroeg ongesteld geworden. Een korte cyclus van 22 dagen. Oo naar de volgende ronde. 31 mei nod

Terug
Bovenaan