NOD Mei 2021

@Flups balen :(. Hopelijk is het de volgende ronde raak!

@Foodlover dat heeft zeker nog zin! Je hebt nog geen positieve ovulatietest gehad toch? Dus vanaf t moment dat je die hebt duurt het nog 24 tot 48 uur voor je eitje springt. Sperma heeft ongeveer 12 u nodig om op de juiste plek te komen. En als je ei springt leeft deze ook zo'n 12 uur. Dus ik zou met een positieve test het gewoon dezelfde avond nog gezellig maken en dan ben je zeker niet te laat hoor!

@foodlover je eisprong is 24-48 uur na je 1ste positieve ovulatie test bij mij vaak pas na 48 uur en dan ben je 24 uur na je eisprong ook nog vruchtbaar dus je bent zeker nog niet te laat?

Hallo dames, ik ben net ongesteld geworden, dus op naar ronde 2, als mijn cyclus hetzelfde is als deze keer dan is mijn volgende NOD 6 Juni.
Heel veel succes voor degene die nog aan het wachten zijn, ik hoop dat er veel ❤jes komen deze maand!

Hier nog niet ongesteld.. cyclusdag 32 (nog niet langer gehad sinds ik gestopt ben met de pil) 
Wel last van mn darmen, maar kan ook met komende menstruatie te maken hebben. Verder voel ik me eigenlijk wel goed.. toch wel een beetje spannend ??

@WondertjeDrie, nee eigenlijk niet echt omdat die voor nod negatief was.. ben best wel bang voor teleurstelling. Erg he. 
Heb ook helemaal geen last van afscheiding, hoor en lees ik normaal overal wel.

Terug
Bovenaan