NOD Mei 2021

@vennetje om terug te komen op je 2de vraag kan je wel degelijk van lichte streepjes naar knalstrepen gaan. Ook al mag je bij cb eigenlijk niet naar de streepjes kijken die gaan bij mij echt van tuurstreepjes naar knalstrepen. En ik heb ook gelezen dat Kruidvat ook van licht naar knal kan gaan?

Nou ik heb dus echt een knallende eierstok voor m'n gevoel. Voel het bij iedere stap (smiley vandaag) . Maaaar... Seks vind ik dus ook echt fucked up tijdens mij eisprong. Herkent iemand dat? Pff.. alsof ik spontaan eem liesbreuk krijg (nooit gehad hahah maar ik denk dat dat zo voelt)

@Vennetje cb moet je idd niet naar streepjes kijken maar ik had vorige cyclus dus op vrijdag ochtend de eerste vaste smiley (paars) toen ook ff met die van Kruidvat getest en die was toen nog niet op de piek. De dag er na (zaterdag) was die van de Kruidvat pas echt donker en ook veel donkerder dan de controle streep. Toen op zondag hele dag pijn gehad en dus de eisprong.

@JlooJ fijn dat je smiley hebt!!! Succes deze ronde!!!! Ik herken het niet wat je schrijft maar goed iedereen is anders.

Hier een update van mij.. vandaag rond 12 uur begon mega ongesteldheidspijn maar nog geen bloed. Het was wel echt hevige pijn, alsof je op je eerste dag van je ongesteldheid zit.. dan vloei ik ook altijd heel hevig. Nu dus niet!?!?!? Ik heb 3 uurtjes die kramp gehad en daarna naar de wc en had ik dus lichtroze bloed. Een klein beetje.. Sinds 16:00 vanmiddag helemaal geen roze verlies meer, de tweede tampon was namelijk wit. Dit alles op 13dpo. Wordt er zenuwachtig van.

@JLooJ Hihi.. Ik herken het wel een beetje. Ik vind het ook een stuk gevoeliger (soms zelfs pijnlijk) om seks te hebben tijdens de eisprong. ? De daad krijgt ineens ook zo’n doel.. Wel lastig vind ik dat..

@Vennetje Ik heb op mijn sensitesten deze ronde geen duidelijke piek gevonden. Sterker nog; de test streepjes bleven heel licht in vergelijking tot de controle streep. Daarentegen had ik wel weer een vaste smiley op de CB ovutest en duidelijk vruchtbaar slijm. Misschien is het niet handig om zoveel testen door elkaar te gebruiken en het gewoon bij 1 of 2 te houden? En 4x per dag testen.. Hoe doe je dat met niet drinken haha.. Ik ben er iig over uit dat de sensitesten voor mij niet werken. Hoor ik trouwens meer negatieve verhalen over.

Do'x ik zou het dan ook gewoon bij cb houden. Het is toch ff uitzoeken wat voor jou het beste werkt. Ik vind zelf ook cb super fijn en veel minder stressvol omdat je niet zo loopt te turen op strepen. Ik heb zelfs met cb een smiley gevonden om 12:00 's middags met een heel klein beetje urine en toen ik veel had gedronken. Dus ze zijn echt goed denk ik. Denk dat 2 keer per dag voldoende is wanneer je het verwacht te hebben. Zou sowieso rond einde ochtend doen want dan schijnt lh op z'n hoogst te zijn (had ik ergens gelezen).

Terug
Bovenaan