NOD Mei 2021

@Marliesbb
Ja zoiets dacht ik idd om te doen ja. Al twijfel ik nu of ik het gewoon zonder CB doe.
Samen met de billing smethode voel ik mn eisprong wel altijd echt goed dus dat zou dan al bevestiging genoeg zijn samen met de sensitest. Gebruik jij de dipsticks van sensitest?
En test jij smorgens of savonds?

Jeetje Liefsvan, wat ontzettend vervelend hee! Ik hoop voor je dat je lijf meewerkt & je deze ronde weer netjes je eisprong krijgt. 
Voor degene die CB ovulatietesten gebruiken, hebben jullie de roze of de paarse? En waarom welke? :) 

Ik heb wel steeds een gevoel van menstrueren en krampen bij mijn baarmoeder. Zit nu rond de tijd dat de innesteling plaatst zou vinden. hebben meer zn gevoel gehad en kan dit de innesteling zijn?

@Liefs van: ik test 2x per dag, een keer rond 2 uur, daarna nog een keer rond 8 uur. Staat ook in de beschrijving dat je het beste 2x per dag kunt testen geloof ik, anders heb je meer kans dat je je piek alsnog mist.

@Liefs van Jeetje wat verdrietig zeg! Ik hoop dat je cyclus snel weer een beetje op gang komt. Ik gebruik zelf sinds deze maand de ovu testen van CB (de paarse). Wel duur als je een lange cyclus hebt.. Maar die streepjes vond ik zo vreselijk onduidelijk =(

Terug
Bovenaan