NOD Mei 2021

Hoi MarliesBB,
momenteel voel ik nog niet zo heel veel, enkel wat gevoeligere borsten en af en toe beetje krampen bij baarmoeder. Deze symptomen heb ik soms ook voor menstruatie, dus het is moeilijk om daar op af te gaan. 

MarliesBB, ik heb wel af en toe wat krampen rechtsonder. Maar ik weet echt niet hoe ik de link moet leggen haha.
We wachten maar even af :)

Haha ja herkenbaar allebei. Ik heb precies hetzelfde, maar idd zou dit ook gewoon met mijn menstruatie te maken kunnen hebben... 

MarliesBB, ja precies. Al begint het nu wel te kriebelen om een vroege test te gaan doen. Maar ik probeer me in te houden haha. Wachten, wachten, wachten...

Haha ja I feel you, onze NOD valt op dezelfde dag. Ik wacht nog wel even, denk dat ik zondag of maandagochtend test als er dan nog niks is doorgebroken.

[quote quote=10440575]MarliesBB, ja precies. Al begint het nu wel te kriebelen om een vroege test te gaan doen. Maar ik probeer me in te houden haha. Wachten, wachten, wachten…[/quote]
Mrslle, het is idd verleidelijk vroege test te doen. Ik wacht ook wel af, denk dat als er nog niets doorgebroken is tegen woensdag, ik dan zal testen :) intussen idd in spanning afwachten...

Terug
Bovenaan