NOD Mei 2021

Hoi hoi
Mijn naam is Caroline 41 jaar en woon 2 jaar samen met mijn vriend 43 jaar en 2 zoons 13mei 10jaar en 11jaar uit een eerder relatie we zijn nu 2 jaar bezig waarvan 1 jaar in het medische traject 6x iui en nu 1x ivf gehad en nu wachten op de menstruatie en dan 2de terug plaatsing ik praat graag mee en hopelijk hebben we veel positieve testen deze maand 

MarliesBB 3/5 – 1e kindje, 3e ronde
MamavanJessie 6/5 – 2e kindje, ronde 1
Mickie 7/5 – 1e kindje, ronde 5 
xxLouise 9/5 – 2e kindje, ronde 3
MamawensT 9/5 – 1e kindje, ronde 1
Do’x 10/5 – 1e kindje, ronde 3
Carolinerkj - 3e kindje(1ste samen) ronde? 2de ivf NOD  18/20 mei
WondertjeDrie 22/5 – 3e kindje, ronde 29
Foodlover 23/5 – 1e kindje, ronde 10
MamavanElynn 23/5 – 2e kindje, ronde 7
RiekieM 24/5 – 1e kindje, ronde 3
Ramboo 26/5 – 2e kindje, ronde 2
ZeeuwsMeisjex 27/5 – 2e kindje, ronde 2
Vennetje 29/5 – 1e kindje, ronde 3
Chell 29/5 – 1e kindje, ronde 10
Kimmmm – 2e kindje, ronde 2
Liefs van – 2e kindje, ronde 6 en ronde 1 na VMK  

Ik zit ineens te denken: zaterdag is het al mei. Ik heb nog steeds m’n miskraam niet gehad en ben nog niet gebeld door het ziekenhuis. Daarna kan je nog enkele weken positief testen, wil pas weer beginnen als ik eerst negatief ben geweest. Heb gister bij sensitest 36 ovulatietesten besteld. Ga maar gewoon elke dag testen om te kijken wat er gebeurt. Maar denk dat mei wel weer vroeg zou zijn voor mij. Wat denken jullie?
Je hoort ook wel eens verhalen van mensen die na een miskraam weer zwanger zijn zonder eerst ongesteld geweest te zijn. Pfff ik weet het allemaal niet. Gek idee dat mijn lijf nu 9 weken zwanger is maar dan zonder kindje

Hi allemaal, 
Tijdje niets van me laten horen, omdat ik eens wat minder ermee bezig wilde zijn, maar merkte dat ik het toch niet kon laten om af en toe mee te lezen. Ik word in ieder geval gek van mijn eigen lichaam. Om even te checken of ik qua cyclus goed zit, heb ik geprobeerd afgelopen 2 maanden te temperaturen, maar kon zo niet echt iets vinden (dus zal het niet goed gedaan hebben). Dus probeer ik komende maand toch maar ovulatietesten.
Op naar de volgende ronde! NOD 26 mei - 4e ronde - 1e kindje. 

Hoi allemaal,  Ik zal me eerst kort even voorstellen. Ik ben Shari, 34 jaar en ben intussen 6 jaar samen met mijn vriend. In februari was ik voor het eerst zwanger maar helaas is dit uitgedraaid in een miskraam eind februari. Nu is het dus spannend want is 1ste ronde na miskraam dat we opnieuw proberen... NOD zou rond 3 mei moeten zijn. Ik duim mee dat er veel positieve testen mogen zijn! 
NOD 3 mei - 1e ronde na MK - 1ste kindje

Terug
Bovenaan