NOD Mei 2021

@LilaX ah ja dat heb ik dan waarschijnlijk ook inderdaad! 
Gisteravond konden we het niet meer gezellig maken omdat mijn vriend moest overwerken. Was een dodelijk ongeval geweest op zijn werk en hij is veiligheidscoordinator. Vervolgens kwam hij om 21:30 thuis en was hij natuurlijk niet meer in de stemming na die heftige dag.
Vanochtend echter was de zin er wel weer en hebben we het alsnog gezellig gemaakt!
Stiekem hoop ik dus dat je gelijk hebt want dat zou betekenen dat het moment nog wel goed was. Terwijl ik vanochtend dacht dat we misschien te laat zouden zijn. (ondanks dat we het wel om de dag gezellig hebben gemaakt dus zondag avond ook nog).
Ik voel t vandaag wel heel erg in mijn buik qua steken krampen en zeurende pijn dus ik verwacht m wel echt binnen nu en 36 uur max.
Anyways bedankt voor je advies! :D

@xxLouise wat jammer.. op naar de volgende ronde. Hopelijk is het snel raak! xx?

Zo ik had gisterenavond seks na die knal ovu test... Deed een partij zeer.. Voelt nu nog beurs van binnen ? Is dat herkenbaar voor jullie rond de eisprong?

@foodlover, eigenlijk heb ik hier geen ervaring mee, maar lijkt me wel echt naar! haha 
Hier hoop ik, voor het eerst, dat mijn eisprong nu wat later is. 
Vrijdag moet mijn vriend zijn zaad inleveren en mogen tot 2 dagen van te voren geen seks hebben. Dat zou betekenen dat we vanavond voor het laatst seks mogen hebben en dat terwijl, volgens de app, vrijdag me eisprong is. HOE K.U.T! 

ik heb net een test gedaan... van sensitest.. 2 heel duidelijke strepen... dat zou betekenen dat ik zwanger ben ? ik geloof het gewoon nog niet.. ik ga zo een clearblue halen ?

@Chell wij hadden dat ook. Mijn vriend moest eigenlijk afgelopen donderdag zijn sperma inleveren maar wij hebben aangegeven dit een week later te willen doen ivm mijn naderende eisprong. Ik ben heel blij dat we dit gedaan hebben. Misschien kun jij dat ook vragen als je er zo mee zit?
@AnneB wauw gefeliciteerd!! Foto!!

Terug
Bovenaan