NOD Mei 2021

Bedankt voor jullie berichtje dames!

We gaan vol goeie moed naar ronde 2 de medicatie is al opgehaald en echo staat al gepland??? hopelijk mag het deze ronde lukken

Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn!
En balen voor de dames die ook ongesteld zijn? ik duim voor jullie ??

Spannend Basilicum en KellyM!! ?? ik duim voor jullie dat de test knal positief is!

Mijn sensitest was smiddags niet donkerder dan ochtend. Echter heb ik daarna nog de tester van de roze CB gebruikt dus een gehele nieuwe monitor en die gaf meteen een smiley aan bij de eerste teststaaf. Ik heb dus gewoon geen knal streepjes!
Voel momenteel flinke steekjes dus denk dat hij morgen zal springen. Vanavond even gezellig maken :D.

@Vennetje Ah, toch geen duidelijke streepjes. Misschien is sensitest dan toch niet geschikt voor sommige dames. Wel spannend hoor! Vanaf nu ook op ‘t wachtbankje ??
@WondertjeDrie Nou zeg dat inderdaad. Ik hoop op veel hartjes de 23ste!
@KellyM Fijn dat je weer terug bent, en ook gelijk weer een spannende periode dus. Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt! Wil je nog op het lijstje?
@Mickie Jeetje.. Ik heb echt met je te doen. Echt verschrikkelijk om zolang in onzekerheid te zitten. Hoelang ben je nu al overtijd?
@LilaX Ja ik zag de action streepjes zeker oplopen. Mocht het nodig zijn dan pak ik die er volgende maand ook weer bij en dan de CB als de streepjes donker genoeg zijn.

@Do'x, ik had, als ik mijn langste 2 cyclusdagen aanhoud, afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ja heel erg vervelend, onzeker met name.. hopelijk alsnog goed nieuws, al ga ik daar absoluut niet van uit. Al dat lezen is heel fijn, maar kan je ook nog "gekker" maken... haha. 

@Mickie Ja dat lezen kan je zeker gek maken. Het blijft toch de heledag in je hoofd zitten. Pff zenuwslopend zeg. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus, of ben je net met anticonceptie gestopt? (misschien dat je dit al gezegd hebt, maar 't is druk geweest hier hihi)

Terug
Bovenaan