NOD Mei 2021

@Do'x, ja klopt echt! Ongeveer 5 maand en eigenlijk wel regelmatig. Tussen de 29 en 32 dagen.. 
We wachten nog even "rustig" af.

Ik lees later vandaag via m’n laptop even terug en reageer nog op jullie ☺️ Via m'n telefoon vind ik het onoverzichtelijk haha. 

mijn nod is komende donderdag.. nu had ik gisteren ineens buikpijn en bloedverlies, niet veel.. ik dacht dat m'n ongesteldheid vroeger was gekomen maar nu geen bloedverlies en geen buikpijn meer.. toch een beetje spannend nu 

@AnneB spannend innestelingsbloeding wellicht? ??

Nou jongens sensitest reageert dus wel op mijn eisprong maar te laat.
Zie het verschil van gister en vandaag, onderste is nu net.
Beide 2e plasje van de dag.
Betekent dat ik dus nu zou denken nog 24 a 48 uur te hebben zonder de CB.
Maar ik heb echt zoooo’n pijn. Ik voel dat het elk moment kan springen. Dus voor mij is CB de beste uitkomst!
https://postimg.cc/xq9H5Wzw

@Vennetje je had gister met cb voor het eerst een smiley toch? Ik heb met cb ook altijd 1 dag eerder de ''piek''. Kan namelijk zijn dat je morgen je eisprong hebt. Ik heb na de cb smiley er naast met Kruidvat ovu test getest en op de dag van de smiley was die van de Kruidvat nog niet even donker, dag er na was die van de Kruidvat donkerder dan controle streep en toen kwam de eisprong de dag er na. (vrijdag cb smiley, zaterdag piek op kruidvat test, zondag ovulatie). Maar is natuurlijk wel bij iedereen anders.. zou het sws nog even gezellig maken vandaag. 

Terug
Bovenaan