NOD Mei 2021

[quote quote=10445983]Heb je ook symptomen?[/quote]
Ik heb wat kramp alsof ik ongesteld ga worden.. en al een paar dagen een opgeblazen buik maar of dat perse daarmee te maken heeft, ik heb geen idee. Verder merk ik nog niks :) 

[quote quote=10446011]Mag ik me hier ook aanmelden? Ik ben nieuw op het forum en we zitten nu midden in ronde 7. Eerste kindje en erg onzeker of alles allemaal wel goed is bij mij omdat het nog niet is gelukt. Besef me nu wel dat 7 maanden helemaal nog niet zo lang is. Ik ben me aan het inlezen wat betreft de afkortingen maar mijn NOD is geloof ik 27 mei. Leuk om jullie ervaringen te lezen en de spannende momenten te delen ?[/quote]
Doe onzekerheid herken ik! Ik dacht als het na 2 maanden niet lukt is er vast iets mis.. gelukkig is het bij mij nu gelukt. 7 maanden is volgens mij nog niet echt heel lang, al voelt het waarschijnlijk wel zo :) 

Hihi ja voelt inderdaad lang maar ik ga mezelf wat vaker vertellen dat het niet zo is ? mijn vriend is echt veel geduldiger dan ik.
Voor jou is een felicitatie wel op z'n plaats! ??? Wat spannend allemaal.

Ik heb even een rare vraag voor degene die de eisprong ook altijd voelen. Gister had ik heel erg de steken links en vanochtend ook maar in de loop van de dag wisselen ze elkaar nu af. Zowel links als rechts voel ik de eierstok 'zeuren' en de steken daarbij. Soms echt heel pijnlijk. Kan het dan zijn dat er 2 eitjes gaan springen? Of hebben jullie ook wel eens aan beide kanten last ondanks dat hij maar aan 1 kant springt?

Gefeliciteerd AnneB!!! ??? ik probeer het een beetjd los te laten dus zal nuet heel veel reageren. Over een paar dagen beginnen met ovulatie testen

Terug
Bovenaan