NOD Mei 2021

@ Vennetje ik voel ze elke maand zeurderig en steken soms in 2 en soms 1 maar kheb geen idee of er dan ook werkelijk meer kunnen springen...ben ook benieuwd

Hi @isaV
Snap wel dat je de moed een beetje verliest af en toe! Heb ik zelf ook wel.. Maar, hoewel ik het natuurlijk iedereen zsm gun, stelt het me wel gerust om op meerdere forums etc te zien dat heel veel vrouwen al wat verder in hun rondes zitten en het dus niet de normaalste zaak vd wereld is dat het zo snel gaat.

@anneb super zeg gefeliciteerd ?
@vennetje het is de 3e ronde na mijn bbz en 1e kindje nod op vandaag is goed ga morgen ochtend testen mijn vriend moest er heel vroeg uit en ik was echt heel moe dus heeft die mij laten liggen en we willen samen testen dus even naar morgen ochtend geschoven ?

@anneb gefeliciteerd!! 
fijn dat je nog weinig echte symptomen hebt, dat geeft de burger moed dat je dus niet heel veel hoeft te voelen om een positieve test te geven haha

@KellyM spannend!! Zal voor je duimen 

@KellyM snap heel goed dat je dat samen wil doen! Wat goed dat je dan ook de rust kan bewaren en t moment bewaard tot morgen.
Ik blijf voor je duimen! ?

@BabsG thanks! Ik ga zelf ook gewoon uit van 1 eitje. Vond het alleen vreemd dat ik echt aan allebei de kanten die steken had.

De erge pijn is nu afgenomen dus denk ergens dat net ie gesprongen is! Ook had ik net nog een sensitest gedaan en die is weer aan t afnemen dus kan t nu lekker loslaten en op t wachtbankje.
We hebben vrijdagavond zondagavond en vandaag (dinsdagochtend) geklust dus hoop dat er genoeg voorraad zat voor een bevruchting. Zo spannend elke keer weer. ?

@Mickie Wat jammer zeg. Veel goede moed voor de volgende ronde!
@IsaV Welkom! Ik heb je op het lijstje gezet.
@KellyM Jeetje wat knap dat je nog een dag extra kan wachten met testen! Heel spannend! Duimen ?

@foodlover idd daar heb je gelijk in! Dat helpt voor mij nu ook wel. En gewoon er even over praten ipv alles voor jezelf houden.

Spannend @KellyM!! ??

succes met wachten @Vennetje!
Ik ga eens extra opletten de komende dagen of ik ook iets voel steken ofzo. De ovulatie test die ik nog had liggen was vandaag niet positief dus morgen toch maar even langs de winkel voor nieuwe want als het goed is heb ik donderdag mijn eisprong.
Dankje voor het toevoegen @Do'x

Terug
Bovenaan