NOD Mei 2021

Gefeliciteerd Anne. Dat is een duidelijke streep!!

Mijn nod datum komt ook steeds dichterbij. Ik merk dat ik de 1e week nog wel relax ben maar hoe meer de datum nadert hoe meer ik er mee bezig ben. Voel nu nog weinig eigenlijk. Alleen een beetje moe eigenlijk. Ik ga proberen te wachten tot zaterdag met testen als ik nog niet ongesteld ben.

@vennetje ik voelde ook elke maand mijn eisprong?meestal rechts maar nooit aan beiden kanten eigenlijk ook nooit links vind ik wel fijn want is minder doorgankelijk?

Dankjewel allemaal ? ja weet ook helemaal niet of ik nu mijn nod wel of niet hen gehad want weet natuurlijk niet wanneer mijn cyclus begonnen is na de miskraam je hoort vaker dat het dan langer kan duren dus ga er ook niet van uit dat die morgen positief is ?

Zijn er hier meer dames die de ovu testen van CB paars doen? Die met de knipperende en vaste smiley... en maken jullie het dan vanaf het knipperen al gezellig?

Ik verwacht mn eisprong over een dag of 3 a 4 en net vanavond (vanmorgen vergegen in alle chaos) had ik een knipperende smiley, die kan natuurlijk met gemak nog 3 dagen blijven knipperen voor hij vast komt te staan (vast = binnen 48u)

Liefs

Terug
Bovenaan