NOD Mei 2021

@liefs van
ik gebruik ze ook. En ik kijk altijd een beetje vanaf welke dag ik de knipperende smiley krijg. Meestal beginnen we dan op de tweede dag ofzo maar dan wel dagelijks tot na de eisprong geweest is.
vorige cyclus had ik 7 knipperende smiley's, deze keer twee en daarna vaste smiley
Ik vind de wel heel fijn en duidelijk 

@Liefs van deze maand de eerste ronde met CB paars. Ik vond ze echt mega fijn. Vanaf de eerste knipperende smiley savonds gezellig gemaakt en toen steeds om de dag. (Wo, vr, zo) en kreeg maandag de vaste smiley maar konden het door omstandigheden dinsdag ochtend pas gezellig maken en daarom is t dus zo fijn dat je die vruchtbare dagen al gebruikt voor een 'reserve'.
Hier dus 5 knippers en de 6e dag vast!

@Wondertjedrie ik had nog nooit van hsg gehoord. Net even opgezocht. Hoe kwamen ze daarbij? Ivm het langer duren tot je zwanger werd? Had je t bij de eerste 2 zwangerschappen niet?

@liefsVan ik heb maar een paar dagen een knipper smiley dus ik maak het zeker dan al gezellig?maar je kan ook 8 dagen een knipper hebben?

@vennetje indd omdat het langer duurt?bij mijn 1ste 2 geen onderzoeken gehad omdat mijn man niet te overtuigen was dus ik denk dat hij deze zwangerschap met tegenzin in de onderzoeken toestemde. Hij wil ook absoluut geen traject in?

@Liefsvan Ik heb deze maand ook voor het eerst de paarse cb ovu test gebruikt. Ik had 6 dagen een knipperende smiley en daarna pas een vaste! Merkte wel dat ik er eerst een beetje onzeker van werd, maar achteraf vond ik ze toch wel heel fijn! Zeker omdat je nu precies weet wanneer je het om de dag gezellig moet maken om het meeste kans te hebben =P
@GebruikerMik Oeh ja.. voor jou breken de spannende dagen nu aan! Hou je ons op de hoogte?    
@WondertjeDrie Oh bah.. was zo'n HSG onderzoek pijnlijk? Hoor daar wel eens nare verhalen over. Wat lastig dat je man geen traject in wil. Jullie zijn toch al een behoorlijke tijd aan het proberen. Hoe denk je daar zelf over als ik vragen mag? ?

@Wondertjedrie wat jammer dat je man daar anders in staat. Toch heb je al 2 wondertjes op de wereld gezet dus die 3e kan ook zomaar onverwachts komen. Houd moed en ik duim met je mee!
(Daarbij kan 1 werkende eierstok/eileider ook meer dan voldoende zijn!)

Terug
Bovenaan