NOD Mei 2021

Ik heb april 2 jaar geleden kijkoperatie gehad bij m’n eierstokken en eileiders, toen hebben ze meteen hsg gedaan en in juli was ik zwanger. Je hoort vaker dat het snel na een hsg raak is, ik hoor dus bij die gelukkigen? maar niet bij iedereen dus.
Ik was toen onder narcose dus gelukkig niets van gevoeld. De standaard manier met röntgenfoto’s lijkt mij ook niet heel prettig ?
Inmiddels dag 4 van de pijn en bloedingen. Wat een hel dit. Kan m’n kind niet eens tillen en kan niet op m’n zitvlak zitten van de pijn. Als ik ongesteld ben heb ik ook altijd heftige krampen dus ben wat gewend maar dit is nog erger. M’n weeën vond ik minder erg dan dit ?
Zondag kwam wel de hele boel er uit. Placenta van 8-10 cm. Schrok ervan hoe groot zoiets evengoed is.
Hopelijk stopt de pijn en het bloedverlies gauw en dan ronde juni proberen. Ik ga er stiekem vanuit (maar dat hoeft niet zo te zijn, i know) dat ik deze dagen als menstruatie moet zien, over 1,5 week m’n eisprong heb (maar ga ik testen deze keer) en dan begin juni weer ongesteld word (of niet ?). We gaan het meemaken.
Deze maand al super veel hartjes, wat fijn! Hoop dat het bij jullie allemaal goed mag aflopen

@Basilicum; ik had afgelopen maanden de dagen voor mijn nod veel meer symptomen dat ik dacht dat ik zwanger was, juist dit keer had ik zowat geen symptomen waardoor ik dacht dat het sowieso niet raak was maar wel dus haha.. dus bij mij minder symptomen als normaal en wel zwanger :D 
@KellyM gefeliciteerd!! Ook een duidelijke streep :D

Ik heb gister zelfs nog een 3e test gedaan haha.. maar dan waar ook de weken op staan, 2-3 weken kwam tevoorschijn. 3 positieve testen nodig gehad om het echt goed te beseffen. M'n vriend heb ik het gister avond verteld, die was natuurlijk enorm blij maar had het totaal niet zien aankomen haha.. dus moest ook even landen

Gefeliciteerd KellyM, wauw!

@MamawensT: wij gebruiken de Conceive Plus. Zonder lukt het mij echt niet, omdat het voor mij sowieso al erg pijnlijk is (endometriose/adenomyose). Ik ben nog niet zwanger, dus ik kan je niet zeggen of het ook echt goed is voor je vruchtbaarheid!

@AnneB: haha, ik snap het helemaal hoor. Ik denk dat ik ook meerdere tests zou moeten doen voordat het gaat doordringen en ik geloof dat het écht is.

Melx de test die je laat zien is negatief. Bij de action testen moet de streep minimaal even donker zijn of zelfs donkerder als die lichter is is hij negatief.

Thanks voor de tips heb nu de conceive besteld.

Terug
Bovenaan