NOD Mei 2021

Een praktische vraag voor jullie: ik had zondag een positieve ovulatie test. Maandag weer negatief. Hoeveel dagen dpo ben ik dan nu? Tel je vanaf de positieve test of tel ik vanaf maandag? Hoe werkt dat precies?

@kellyM wauw wat een mooie!! Gefeliciteerd!!
@kimm ik kan me je schrik wel voorstellen als het zo groot is. Lijkt me emotioneel heftig! Succes aankomende ronde ik duim voor je.
@Ramboo ik tel altijd de dag na mn eisprong als 1dpo maar ik weet eigenlijk niet of dat goed is...

Hier ook gelijk een update vanmorgen geen ovu test gedaan want was met mn gedachte ergens anders en vergat te testen maar goed gister knipperende smiley en gezellig gemaakt dus ik dacht wat maakt het uit… doe ik t vanavond. Stond ik dus einde van de middag in de winkel voelde ik me toch ellendig, buikpijn en echt zoals ik dus altijd ovulatiepijn heb dus ik dacht ineens huh vandaag al?! En ja hoor net getest en had een vaste smiley!! Dus vanavond weer gezellig maken en ik ben blij dat we zondag al besloten hadden om de dag proberem de slingers op te hangen.
Nu morgen ochtend niet vergeten dat ik dan wel even moet checken of de smiley er nogsteeds is of dattie weg is…. want de ovulatiepijn is weg dus meestal betekend dat, dattie al gesprongen is toch? Pijn weg = spanning eraf = gesprongen? (Dat dacht ik eigenlijk altijd iedergeval) hahah.
Er vanuit gaan dat m’n eisprong dus uiterlijk morgen is en ik altijd een lf had van 13 a 14 dagen zet ik mijn NOD nu maar even op 26 mei. Kan iemand die voor mij op het lijstje zetten?
Liefs

@Ramboo, ik gebruik zelf de FF app. Deze geeft vanzelf alles voor mij aan. Als ik bijvoorbeeld vandaag een positieve test heb dan ziet hij morgen als groene dag dus de dag van de eisprong en rekent dat de dag daarna als 1 dpo. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Ongeduldig dat als ik ben heb ik net een ovulatietest gedaan om te kijken of die positief is omdat ik vaak hoor dat die ook positief is als je zwanger bent ? en heb niet veel zwangerschapstesten meer in huis. Wat denk je? Even donker ?

Terug
Bovenaan