NOD Mei 2021

Jeetje heftig @Kimmm succes met de volgende ronde! 
@AnneB kan me helemaal voorstellen dat het moet landen. Erg onwerkelijk en zeker als je het niet verwacht! 

@KellyM Wauw! Wat een super nieuws! Zeker na vorige maand.. Geniet ervan! 
@Melx Ik weet dat de teststreep bij de action ovutest even donker (of donkerder) moet zijn dan de controlestreep. Deze testen zijn best wel gevoelig. Maar... cyclusdag 42? Heb je zulke lange cycli? Jeetje.. dat moet echt super vervelend zijn. Ik hoop dat de streepjes de aankomende dagen donkerder worden. Blijf door testen! Hou je ons op de hoogte?
@AnneB Ik snap ook dat het nog even moet landen. Maar wat leuk zeg! Hoe heb je het aan je vriend verteld?
@WondertjeDrie Oei, dat klinkt niet best nee. Is het al langer geleden dat je dat onderzoek hebt laten doen? Ik hoor idd ook wel eens verhalen dat het daarna zomaar ineens raak is.. alsof dat doorspoelen toch de wegg vrij maakt?

@do’x het onderzoek was juli vorig jaar dus heeft helaas niet geholpen?

@melX streepjes moeten echt even donker zijn sorry?

Bedankt voor de reactie. Twas omdat ze nog nooit zo donker geweest zijn. Daarom de vraag. 

@Do'x 2april mijn laatste pil menstruatie geweest. Nu is terug afwachten wanneer alles terug op gang komt. Bij men 1ste zwangerschap had ik ook nog een ingewikkelde cyclus. Daar had ik tot op dag 67 niet ongesteld geweest. Toen had ik bloed laten nemen alles was negatief daarna ook eens op controle na de gyne geweest en toen op dat moment zat mijn eisprong klaar gebruik vn gemaakt en kwas dirict zwanger. Dus nu terug afwachten. 

Tuurlijk, ga je naar de action voor ovulatietesten zijn ze op ? en had m net vandaag nodig.
Gisteren was negatief maar normaal zou morgen m'n eisprong zijn. Ik ga maar afwachten en temperaturen. 

Hoe lang is het bij jullie meestal positief de ovulatietest? Of ligt dat eraan welke je hebt. 

Ik zou toch zo onderhand ook positief moeten testen met de ovulatietest. Maar niks allemaal negatief. Volgens mn app 11-12-13 mei. Zowel met cb roze als action. En mn vriend nog door zn rug gegaan wat een gedoe haha.

Terug
Bovenaan