NOD Mei 2021

Ben dr weer!

Nod weet ik nog niet precies ben opgehoogd naar 5mg letrozol zodat de cyclus wat korter wordt dan 34 dagen hopelijk?? zodra ik een echo heb gehad en een positieve ovu dan kom ik het even zeggen wanneer mijn nod is ?.

Ronde 2 met letrozol voor kindje 2

@GebruikerMik gefeliciteerd!! Zoveel al zwanger sinds ik hier mee praat. Vruchtbaar topic dit ?
@MamawensT dankjewel voor je reactie. 

@ZeeuwsMeisjex ben je ook mooi klaar mee dan haha misschien is je eisprong iets later deze maand? 

@WondertjeDrie Dankje voor je reactie. Dat is duidelijk. Hoe weet je dan exact dat je eisprong op een bepaald moment is? Ik voel dat volgens mij niet..

@GebruikerMik Zo die is heel duidelijk! Wat fijn om zo'n test te hebben 11 dpo, en 's avonds nog wel!
@Channie Heel veel succes deze ronde! NOD wordt in juni denk ik?

Ja, ik kan het haast niet geloven moet ik zeggen. Voelt heel onwerkelijk! En inderdaad een super goede streep en dat op dag 11. Ik ga duimen dat er nog veel meer ❤ hartjes bijkomen en ik blijf lekker meelezen!

@IsaV je kunt je tempratuur bij gaan houden. Heb ik vanaf cyclusdag 1 gedaan zat telkens gemiddeld rond 36.7 na je eisprong gaat deze omhoog. Ik weet zeker dat ik gister mn eisprong had doordat ik m gevoeld heb, ovulatietesten die opliepen en afliepen en vanochtend was mn tempratuur dus 37.2 :D ohja en heb sinds vanavond weer hele andere afscheiding. Witter. Hoop dat dat een goed teken is want ze 'zeggen' dat wanneer er bevruchting plaats vind de witte vloed toeneemt. Overigens is t met tempratuur ook zo dat tegen je NOD je tempratuur weer kan dalen en dan wordt je ongesteld. Als ie hoog blijft ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger.
@GebruikerMik waaauww wat fijn!! Gefeliciteerd! ?

Terug
Bovenaan