NOD Mei 2021

@Do’x- als deze cyclus 28 dagen word dan is mijn NOD 6 juni en als ie weer 34 dagen is (wat ik niet denk/hoop) dan is mijn NOD 12 juni ? ik krijg 23 mei een echo en hopelijk brengt die gelijk duidelijkheid

@Melx Je ovulatietest van dag 42 is positief! Je kan er vanuit gaan dat je eisprong binnen 24 tot 48 plaatsvind. Nu rest alleen nog dat je het gezellig moet maken haha!

Ik snap niks van mijn cyclus deze maand.. is echt afwachten tot ik ongesteld ga worden ofzo ??‍♀️ Normaal heb ik altijd na m'n eisprong direct pijnlijke borsten en voel nu nog niks en ook sowieso geen extreme last met m'n eisprong gehad en geen slijm enzo.. vaaaaaag!

@Melx fijn dat je m gevonden hebt! Nu inderdaad plezier maken samen ;)!

@Foodlover weet je wel zeker dat je eisprong al geweest is? 

@vennetje had dus wel die positieve test.. zit nu op dag 21 en wel meer witte afscheiding dus denk t wel.. Elke maand kan ook wel weer verschillen natuurlijk. Ik ga maar rustig afwachten

@foodlover dan zou ik gewoon op die test vertrouwen. Sowieso kan je rekbaarslijm er soms wel zitten maar die zit dan bij je baarmoedermond. Het hoeft er niet echt uit te komen. Ook kunnen je klachten de ene maand soms erger zijn dan de ander. Ik zou gewoon aftellen naar NOD en hier duim ik met je mee dat er geen ongesteldheid te bekennen zal zijn! (Maar wel een positieve test :D)!

Terug
Bovenaan