NOD Mei 2021

Zo leuk inderdaad al die hartjes, echt hoopvol! Hier is mn ei nog niet gesprongen want ik vega vanaf 14u vanmiddag van de buikpijn dit is heeeel duidelijk de ovulatiepijn die ik altijd heb. Meestal 2 uurtjes en dan is t weg en nu is t dus al een paar uur! En gister ook al heel eventjes gevoeld.

Gister de vaste smiley en vandaag met een dipstick super donkere streep dus ga nu niet meer testen en vanavond nog eens gezellig maken en als t nodig is morgen ook nog maar das misschien wat veel want dan is t 4 dagen op rij feest hahah...
Ohja mn NOD schuift dan ook nog 1 dagje op denk ik maar opzich geeft dat niet.

Duimennnn!!

Ik heb allemaal het idee dat ik van alles voel in mijn buik. Beetje stijf ofzo kan helemaal niet lijkt me maargoed. Ben pas 4dpo ?? heb ook licht hoofdpijn dus wat dat nou weer is.. vandaag Cd 19 van de gemiddeld 29. 
Gefeliciteerd voor de dames met een hartje! En succes liefsvan. sex rondom de eisprong vind ik echt heftig pijnlijk. Heb jij dat dan ook ? 
Vanavond maar weer een jilz 0.0 uit de koelkast halen ? voor de zeeekerheid hej

Alle meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Even een tijdje van de radar geweest, ik merkte dat ik er teveel op focuste.
Mijn cyclus is een beetje van de wap volgens mij want ik zou eigenlijk afgelopen di/wo mijn ovulatie moeten hebben maar die is dus verschoven.
De testjes lopen nu op dus waarschijnlijk is mijn NOD ook 4 dagen later dan gepland dus van de 24ste naar de 28ste.
Hopen dat dit een vruchtbare maand is en zo ziet het er wel uit als ik naar dit forum kijk ? 
Succes dames!

@JLooj herkenbaar ja!!
Overigens herken ik het ook dat je op 4dpo al denkt vanalles te voelen hahaha dat gevoel van stijfheid in je buik snap ik ook, een soort gespannen band, wat het precies is? Geen idee succes met wachten

Ik klets ook graag mee. 1e kindje, 4e ronde.
Nod zou 2 dagen geleden geweest zijn. Sinds gisteren heb ik alleen bruine afscheiding, dus is spannend of de menstruatie doorzet. Ovulatie was op 2/5 en op 9/5 heb ik een heel klein beetje licht bruine afscheiding gehad. Die dag ook misselijk en duizelig geweest en steken in mijn zij en onderrug gehad. Die steken hielden nog 2 dagen aan. Sindsdien heb ik ook vollere borsten, maar de testen zijn helaas negatief. Dacht ongi te worden, maar twijfel nu toch en wellicht te vroeg getest? 

Terug
Bovenaan